ויקטוריה בקהאם: הפרסום שלי פוגע בי בתעשיית האופנה

היא אומנם סוג של משפחת המלוכה באנגליה, אבל ויקטוריה בקהאם טוענת כי דווקא בגלל שהיא כזו סלב, התדמית שלה בעולם האופנה נפגעה, "הייתי צריכה להתגבר על הרבה דעות קדומות", היא מסבירה. מנהל המותג שלה מוסיף כי "בתחילת הדרך היינו מורידים את שם הלייבל מהבגדים ורק אחרי שהלקוחות היו מתלהבים, היינו מגלים להם את הסוד"

מאת  | ‏ 29 אפריל 2014
הסלביות פגעה בה (צילום: גטי אימג'ס)

הסלביות פגעה בה (צילום: גטי אימג'ס)

קשה להאמין שמתוך רביעיית הספייס גירלס שלקחה את כל העולם בסערה בניינטיז, זו שתהפוך למגה סלב ולאימפריית אופנה היא דווקא פוש ספייס, ויקטוריה הצנומה והקשוחה, שעשתה הרבה פרצופים ושרה מעט מאוד. ויקטוריה, שנישואיה לדיוויד בקהאם הפכו אותה לחלק ממשפחת מלוכה בריטית, לא התחילה כמעצבת מבוקשת ובעלת לייבל שמגלגל מיליונים. דווקא הסלבריטאיות, טוענת בקהאם בראיון חדש, היתה זו ששמה לה רגליים בעולם האופנה, ומעצבים חשובים אף ביקשו שלא תיראה בבגדים שלהם.

"הדבר הכי משמעותי בלהיות ידוע הוא שיש לך קול שאנשים מקשיבים לו," אומרת הבקהאמית. "אני יכולה לקבל המון תשומת לב. אני לא צריכה להסתמך על קמפיינים של פרסום, אבל אני לא משתמשת בקלף הזה הרבה. אני אוהבת לשמור על הראש למטה, לעבוד קשה, להתמקד במה שאני עושה מבחינה עסקית. אני מנסה לשלוט בכמה שאני נחשפת. אני לא מעוניינת לצאת ולהצטלם כל יום. אני לא יודעת כמה הפרסום שלי השפיע על הצלחת המותג. זה עזר, אבל הייתי צריכה להתגבר קודם על הרבה דעות קדומות לגבי. וזה בסדר גמור".

עושה חיים על המסלול בתצוגה של עצמה (צילום: גטי אימג'ס)

עושה חיים על המסלול בתצוגה של עצמה (צילום: גטי אימג'ס)

בהתחלה, כשרק השיקה את המותג שלה, נחשבה בקהאם כה טראשית ולא עדכנית עד שהיה צריך להסתיר את נוכחותה מאחורי הקלעים. "הרבה מהקניינים בחברות הגדולות היו מורידים את הלייבלים מהבגדים, ומבקשים שישפטו אותם מבלי לדעת של מי הם," נזכר זאק דוויין, מנהל בחברה. "הקליינטים היו מתלהבים ורק אז היו מגלים להם את הסוד. לא היה קל לשכנע אותם שויקטוריה עברה שינוי גדול מאז הספייס גירלס."

ויקטוריה אומרת שמעולם לא הגיע אליה שום דבר על מגש של כסף. "כשהייתי תלמידה לא הייתי התלמידה הכי חכמה, בבית הספר למשחק לא הייתי הכי מוכשרת. תמיד עבדתי קשה כדי להתבלט. מעולם לא נחת שום דבר בחיקי סתם כך. אני יוצאת ומשיגה דברים. אני לעולם לא יושבת ומחכה שמשהו יבוא אלי או מחכה לטלפון שיצלצל. אני תמיד ארים את הטלפון ואציק לאנשים כמו משוגעת עד שהדברים יקרו".

עם אנה ווינטור, המלכה של תעשיית האופנה (צילום: גטי אימג'ס)

עם אנה ווינטור, המלכה של תעשיית האופנה (צילום: גטי אימג'ס)

עם האזבנד דיוויד, סוג של משפחת המלוכה (צילום: גטי אימג'ס)

עם האזבנד דיוויד, סוג של משפחת המלוכה (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה