אייקון היופי של כל הזמנים: הליפסטיק האדום

סקר קוסמטיקה חדש קובע שהליפסטיק האדום הוא טרנד היופי החשוב ביותר. במקום השני תמצאו את טרנד העין המעושנת ומיד אחריו את הריסים המלאכותיים. לא תאמינו לאיזה מקום הגיעו הסומק והשיזוף המלאכותי

מאת  | ‏ 28 אפריל 2014
מרלין מונרו, האחת והיחידה

מרלין מונרו, האחת והיחידה

על אף שהתפרסמה בשיר: "יהלומים הם החברים הכי טובים", מסתבר שהחבר הכי טוב של מרילין מונרו, והאלמנט האופנתי שהכי מזוהה איתה היה דווקא הליפסטיק האדום, שקיבל עכשיו, בסקר חדש, את התואר: "טרנד היופי האיקוני בכל הזמנים".

הלוק אומץ על ידי אינספור נשים והונצח בסרטים רבים, ובין אוהדותיו ניתן למצוא את מדונה וריהאנה. בהשראת שפתי הדובדבן של מונרו, שמשנות החמישים לא מפנה את כס המלכות כסמל המין הלוהט ביותר בכל הזמנים, הוציאה חברת הקוסמטיקה מק לאחרונה ליין שפתונים מיוחד.

במסגרת הסקר, של רשת הקוסמטיקה הבריטית סופרדראג, שתישאלה אלפיים נשים לגבי הטרנדים האופנתיים המשפיעים אי פעם, הגיעה למקום השני והמכובד העין המעושנת, המאופרת בכבדות, המזוהה מאוד עם קייט מוס, וההרואין שיק של שנות התשעים.

לא עולה לבמה בלי ליספטיק אדום

לא עולה לבמה בלי ליספטיק אדום

למקום השלישי הגיעו הריסים המלאכותיים, שנכנסו לאופנה בשנות השישים ועשו קאמבק גדול לאחרונה. במקום הרביעי ניתן למצוא את השיזוף המזוייף, טרנד ששטף את העולם, והשאיר את הבחורות כולן בצבע מוקה כתמתם, ומזוהה עם ויקטוריה בקהאם. סוגר את החמישייה האייליינר הכבד, שמגיע במקור מהשפעות מצריות, אותו הכניסה לאופנה הדוגמנית טוויגי בשנות השישים ומאז נמצא תמיד באופנה.

עוד טרנדים מעניינים שאפשר למצוא ברשימה הן שפתיה הורודות-ברבי של סינדי קרופורד, לחייה הורדרדות של כריסטינה אגילרה, צלליות עיניים כחולות, שפתיים עירומות אה-לה-קים קרדשיאן, לצד דברים מעט יותר קיצוניים, כמו פירסינג בשפתיים, והטרנד הלוהט של הניינטיז: תוחם שפתיים כהה וליפסטיק בהיר.

תמיד מאופרת. כמעט תמיד זה אודם ואיי ליינר

תמיד מאופרת. כמעט תמיד זה אודם ואיי ליינר

אחת מחמש נשים בסקר הצהירה כי היא ניסתה לחקות טרנד איקוני שראתה אצל סלבריטאית, וכמחצית מהנשים סבורות כי הטרנדים הללו מגיעים תמיד מהסלבריטאיות. שני שליש מהנשים הצהירו כי הלוואי והיו יותר אמיצות ומתנסות בטרנדים של יופי יותר בחופשיות. האישה הממוצעת ניסתה בסך הכל שלושה מתוך הטרנדים שברשימה בכל חייה.

"בהיסטוריה הקרובה היו המון אייקונים אופנתיים מסעירים," אמרו מחברת סופרדראג שהזמינה את הסקר, "העובדה שחלק מהטרנדים נעלמו, וחלקם חוזרים שוב ושוב מראה את היופי המעגלי של עולם האופנה. את חלק מהטרנדים אי אפשר להשיג בקלות, ועל חלקם יש להתאמן מספר פעמים עד שיצליחו. למזלנו הטכנולוגיה היום מפותחת ויש יותר מוצרים שמקלים על נשים להגיע למראה המבוקש. מרתק כיצד אנו חוזרים שוב ושוב לאותם טרנדים קלאסיים".

קייט מוס. סיפור מעושן

קייט מוס. סיפור מעושן

כריסטינה אגילרה. לא זזה בלי אודם וסומק

כריסטינה אגילרה. לא זזה בלי אודם וסומק

איימי ויינהאוס. מלכת האיילינר

איימי ויינהאוס. מלכת האיילינר

קים קרדישיאן. שילוב של ריסים ושיזוף שלא באו באופן טבעי

קים קרדישיאן. שילוב של ריסים ושיזוף שלא באו באופן טבעי

ויקטוריה בקהאם. חיה בתוך מיטת שיזוף

ויקטוריה בקהאם. חיה בתוך מיטת שיזוף

סינדי קרופורד. דווקא בוחרת לרוב באודם ורוד

סינדי קרופורד. דווקא בוחרת לרוב באודם ורוד

עשרים הטרנדים השולטים:

1. ליפסטיק אדום לוהט
2. עיניים מעושנות
3. ריסים מלאכותיים
4. שיזוף מזויף
5. אייליינר כבד
6. אייליינר המתעקל בקצה
7. נקודת חן מצויירת
8. גבות מלאות
9. גבות דקיקות מצויירות
10. איפור עין חתולי
11. שפתיים בגוון ניוד
12. צללית כחולה
13. פירסינג בשפתיים
14. צללית נצנצים
15. שפתיים בורוד-ברבי
16. תוחם שפתיים כהה
17. איפור לחיים כבד
18. ברונזר נוצץ
19. ציפורניים מלאכותיות
20. סומק ורדרד בלחיים

השאירו תגובה