מוכנים לשלם אלפי שקלים עבור תיק ניילון של מרי קייט ואשלי?

התיק החדש של The Row, מותג האופנה של האחיות מארי קייט ואשלי אולסן, עולה לא פחות מאשר 1550 דולר (5383 שקלים). רק שבניגוד לתיקי מעצבים אחרים, התיק הזה הוא עשוי מניילון פשוט במיוחד | שווה את הכסף? לא לגמרי בטוח, אבל בכל מקרה כבר סולד אאוט

מאת  | ‏ 27 אפריל 2014
מרי קייט ואשלי עם תיקים קצת יותר איכותיים (צילום: גטי אימג'ס)

מרי קייט ואשלי עם תיקים קצת יותר איכותיים (צילום: גטי אימג'ס)

מותג היוקרה של האחיות אולסן, The Row, ידוע במחירים מוגזמים במיוחד, כמו 35,000 דולר (121,572 שקלים) עבור תיקי גב מעור או טייטסים ב-690 דולר (2396 שקלים). כעת האחיות בנות ה-27 שמזמן הפכו לאימפריה ולא בדיוק זקוקות לכסף, מציעות לקהל הלקוחות שלהן פריט החובה של הקיץ מבחינתן, תיק ניילון בעלות של 1550 דולר (5383 שקלים).

תיק ב-1600 דולר סולד אאוט

התיק בסגנון ההובו האהוב על האחיות שנהנות לעטוף את גופן הצנום והנמוך בעודף בדים עשוי משילוב של ניילון עם רצועת עור. ולמרות המחיר המוגזם גרסה של התיק עשוי סטן (אטלס) בצבע חלודה אשר מגיע גם עם רצועת עור ונמכר ב-1600 דולר (5557 שקלים) כבר אזל מהאתר למכירת עיצובי אופנה יוקרתיים, Net-A-Porter. תיק נוסף עשוי עור פרה בצבע שחור מוצע למכירה ב-7900 דולר (27,440 שקלים).

התיק המדובר. כמעט 5383 ש"ח וזה שלכם

התיק המדובר. כמעט 5383 ש"ח וזה שלכם

עכשיו גם בחום. גם הצבע הזה סולד אאוט

עכשיו גם בחום. גם הצבע הזה סולד אאוט

"אני חושבת שכולם נורא יאהבו את תיק הניילון עם הרצועה", סיפרה אשלי בראיון ל- The Window. "זה פשוט תיק שקל לזרוק מעל הכתף או מעל החזה. הוא קל וניתן לארוז אותו. אפשר גם לקפל אותו ולטייל איתו".מרי קייט הוסיפה, "אנחנו לא מעצבות תיקים כדי לעצב תיקים. אנחנו מעצבות תיקים עם מטרה. באותו האופן שאנחנו מעצבות בגדים, עם מחשבה רבה. בגלל שאנחנו נשים, אנחנו חושבות על הצרכים של נשים. למשל, חשבנו הרבה על המשקל. אנחנו רוצות שהתיק יהיה קל בגלל שנשים, כמוני גם, נוטות לדחוס הכל בתיקים שלהן ואז התיק נהיה נורא כבד. אם הוא מתחיל כבד זה לא יגמר טוב".

עבדו על התיק במשך שתי עונות

מארי קייט גם חשפה שהשתיים עבדו על התיק במשך שתי עונות לפני השקתו. "היינו נחרצות מאד לגבי יצירת קונספט נטול ידיים, משהו כמו תיק הגב אבל משהו שקרוב יותר לגוף, משהו קצת יותר אינטימי". הניילון הוא רק אחד מהחומרים איתן השתעשעו הבנות בעיצוב התיקים החדשים. הן גם הציגו תיקי מעור ארוג. "כל הבגדים שלי מיוצרים בארצות הברית ואנחנו משיגות את האיכות הטובה ביותר למוצרים שלנו", אומרת מארי קייט.

אומנם הוא מניילון, אבל ניילון איכותי (צילום: גטי אימג'ס)

אומנם הוא מניילון, אבל ניילון איכותי (צילום: גטי אימג'ס)

אין ספק שתפיסת המותג וכדאיות משחקות משחק חשוב בקביעת המחיר, אבל למעשה זהו המחיר של המכירה הסופית שקובע את תג המחיר. בראיון ל-The Business of Fashion טוען מת'יו וולקר שהיה  נשיא The Row בין השנים 2008-2011 כי "מותגי מעצבים שכל הזמן יוצאים לסיילים בסוף עונה, מוכרחים להעלות מחירים בהתחלה".

ותקראו להן תמימות, אבל למרות המחיר היקר, האחיות אולסן עדיין חושבות שהתיקים שלהן מיועדים לכל אישה באשר היא. "אנחנו מעצבות עבור הלקוחות שלנו, אלה אנחנו, זה המגוון שלנו", אומרת אשלי ומארי קייט מוסיפה, "אנחנו מקוות ליצור דברים שהם חסרי גיל ונצחיים". עם מחיר כזה, כדאי מאד שהתיק הזה יהיה נצחי.

עם החברה אנה ווינטור. לא מפחדות לדרוש מחיר על השם שלהן (צילום: גטי אימג'ס)

עם החברה אנה ווינטור. לא מפחדות לדרוש מחיר על השם שלהן (צילום: גטי אימג'ס)

מתוך הקמפיין של THE ROW. מדגמנות את עצמן הכי טוב (צילום: יחצ)

מתוך הקמפיין של THE ROW. מדגמנות את עצמן הכי טוב (צילום: יחצ)

עוד ב- FF:
רואות כפול: האחיות הסטייליסטיות שכבשו את האינסטגרם
ניחוח של חופשה: גלבייה היא הפריט המושלם לימי החום
המירוץ לצמרת של סוקי ווטרהאוס

השאירו תגובה