מצאנו את הנעליים שלא תוכלו להוריד מהן את העיניים

טיול קצר באירופה ובחזרה לישראל: ביקור בחנות המותג ליבסקינד ברלין, קרל לגרפלד מוסר ד"ש בניחוח חדש, יונייטד ניוד ההולנדים לא מפסיקים להפתיע ויריד נעליים של מעצבים ישראליים מציע הנחות על הקולקציות החדשות | באתי, ראיתי, קניתי את כל מה שחם השבוע

מאת  | ‏ 17 אפריל 2014

באתי >>

Liebeskind Berlin
כל מי שמבין דבר או שניים באקססוריז, יודע שכאשר מבקרים באחת מבירות האופנה – קפיצה לאחת מחנויות ליבסקינד היא בגדר חובה. עכשיו לא צריך לטוס רחוק, המותג הברלינאי פותח חנות דגל ראשונה בישראל. תל אביב נכנסת לרשימת הערים האופנתיות, ביניהן פריז, אמסטרדם, וינה, ברצלונה וניו יורק, שהקוליות זורמת אצלן ב-DNA והמותג מרגיש בהן בבית.

החנות ממוקמת בשרונה, בקונספט עיצובי זהה לשאר הסניפים בעולם. השילוב של אלמנטים ישנים וחדשים פועל נפלא בחנות, עם חומרים כמו ברזל ובטון שחושפים את זהותם הטבעית מול הפריטים האורבניים והמודרניים. המותג, מייד אין ג'רמני, יושב בניחותא באחד מבתי הטמפלרים שנבנה בסוף המאה ה-19 וכאילו מתאחד עם אבותיו.

החנות הראשונה של ליבסקינד בשרונה | צילום: עידו אדן

בחנות קיימים תיקים, נעליים ופריטים משלימים כמו קייסים לנייד, ארנקים, חגורות, צמידים ועוד. התיקים, השוס של המותג, עשויים בעבודת יד ומשלבים בין עורות לחומרים כמו מתכת או קנבס במראות עירוניים, שלא לומר ברלינאיים. פלטת הצבעים רחבה ולצד גוונים מונוכרומטיים כמו אדמה, פחם, אבן וחול קיימים גם צבעי פסטל למיניהם וגווני חרדל, כחול, ירוק ואדום.

לצד התיקים, מוצעת קולקציית נעליים – סניקרס ונעלי סירה בגוונים ומראות המתכתבים עם התיקים.

טווח מחירים: 55-1,250 ש"ח.
להשיג בליבסקינד ברלין, דוד אלעזר 17, מתחם שרונה, תל אביב.

פונקציונליים ויפים. התיקים של ליבסקינד ברלין | צילום: יח"צ

נעליים של ליבסקינד ברלין | צילום: יח"צ

ואלו הסניקרס של ליבסקינד | צילום: יח"צ

יריד "שופוני"
אמנם עדיין לא במסגרת "באתי" בלשון עבר, אבל בהחלט "אבוא": יריד הנעליים שופוני, שיתקיים בשבוע הבא זו הפעם ה-11, מציג העונה 45 מעצבי נעליים לנשים, גברים, ילדים, מעצבי תיקים וגרביונים. כל אלו יציגו את קולקציות החורף החדשות ויעניקו 20% הנחה עליהן ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות.

באירוע יתקיים שיתוף פעולה עם האמנית סיגלית לנדאו. אחת העבודות שהאמנית מתכננת לקיץ הקרוב, היא יצירה של אי עשוי נעליים מצופות בגבישי מלח. המבקרים מוזמנים להביא ליריד נעליים ישנות ולתרום אותן לאמנות. כך יהיה יותר מקום לנעליים חדשות בארון ובמקום לזרוק נעליים אהובות הן יזכו לחיי נצח כיצירת אמנות.

חידוש נוסף העונה: הפעם, לא צריך להגיע עד נמל יפו – אפשר לקנות נעליים מהסלון בבית: היריד האינטרנטי הראשון של שופוני יופעל רק בשלושת ימי האירוע, שם יוצעו דגמים נבחרים של המותגים המשתתפים ביריד, באותם המחירים.

בין המשתתפים ביריד: אברמיי, אביגייל קור, אימלדה, אוליב תומס, מיכל מילר, רוני קנטור, שילה, שומייקר, שני בר, אדי כלא"ב, עודד ארמה, פרנק טורו, אלן רובין, Cala ,CoupleOf ,Bensimon. תיקים של ענת זמיר, Baggu, Cyan, JUD, Ledux, Kånken ,Reza. גרביונים של זוהרה ו-Leggies Amsterdam.

טווח מחירים ביריד: 75-900 ש"ח.
חמישי, 24.4, בין השעות 16:00-22:00, שישי, 25.4, בין השעות 10:00-18:00, שבת, 26.4, 10:00-20:00.
"שופוני" – מחסן 2, נמל יפו. מחיר כניסה: 10 ש"ח.

ימין למעלה ולמטה ושמאל למטה - אברמיי, שמאל עליון - אדי כלאב | צילום: יח"צ

מימין למעלה בכיוון השעון: פרנק טורו, מיכל מילר וליבלינג | צילום: יח"צ

נעליים של רוני קנטור לשופוני. 352 ש"ח במקום 44 ש"ח | צילום: דרור בן נפתלי

ראיתי >>

יונייטד ניוד
יונייטד סניף דיזנגוף כבר לא צועד לבד: לאחרונה נפתחה חנות שנייה בישראל של מותג הנעליים ההולנדי, בקניון רמת אביב. אז מה חדש אצל המותג הכי ייחודי באגף הנעליים? קולקציית הקיץ לנשים כוללת עקבים מיוחדים וארכיטקטוניים, שילוב סגנונות כמו ספורטיביות בלוק אלגנטי או אלמנטים עתידניים. אך אל תטעו, גם בעונה הנוכחית אין מקום למחפשי המראה הבנאלי או הפשוט – נעלי סניקרס ספורטיביות לנשים ולגברים עם פרינט מדליק, צבעוניות שקשה לפספס ושילובי חומרים שלא רואים על כל רגל. ובמילים אחרות: למי שעבורו הנעל עושה את כל ההופעה – או לוקחת את התקציב לאאוטפיט כולו. אהבנו במיוחד את נעלי העקב בצבעי אדום, צהוב וכחול (מחיר: 740 ש"ח).

מחירים: 390-2,450 ש"ח.
להשיג ב-UN united nude, דיזנגוף 180, תל אביב | קניון רמת אביב, תל אביב.

סניקרס של יונייטד ניוד מקולקציית אביב קיץ 2014 | צילום: יח"צ

מיוחד, עתידני ומודרני. יונייטד ניוד | צילום: יח"צ

קניתי >>

הבושם של קרל לגרפלד
קרל לגרפלד, האיש והקוקו, משיק צמד בשמים לגבר ולאישה, אלגנטיים ובעלי נוכחות. האסתטיקה של הבקבוקים מאד קלאסית בשחור ולבן, עם משחק שקיפות ובמראה על-זמני. הניחוח הנשי פרחוני ומרענן, אבל הבושם שעשה לנו את זה באמת הוא דווקא של הגברים. מתנה לחג מוצלחת במיוחד, עבורך – אם אתה גבר אלגנטי ומלא בטחון, או שתקני עבורו – אם את אוהבת את הגבר שלך עם ריח שקשה להפסיק להסניף.

מחיר בושם לאישה, או דה פרפיום: 299 ש"ח ל-85 מ"ל. מחיר בושם לגבר, או דה פרפיום: 249 שקל ל-100 מ"ל.
להשיג ברשתות הפארם הנבחרות.

ועכשיו: הבושם. קרל לגרפלד | צילום: יח"צ חו"ל

קרל לגרפלד | צילום: יח"צ חו"ל

השאירו תגובה