צרות של עשירות: קייט מוס מתלוננת על הרגליים שלה

"יש לי רגליים בצורת קשת", אומרת דוגמנית העל קייט מוס שלא יכולה לטענתה ללבוש בגדים מסוימים שמציגים את מבנה הרגליים שלה | בעוד כולן חולמות להיראות כמותה, גם לה יש על מה להתלונן

מאת  | ‏ 7 אפריל 2014
מסכנה. חייבת לגזור את כל הבגדים למיני (צילום: גטי אימג'ס)

מסכנה. חייבת לגזור את כל הבגדים למיני (צילום: גטי אימג'ס)

הדשא של השכן כנראה לא הרבה יותר ירוק, גם אם מדובר בדשא של דוגמנית על. במקרה של קייט מוס, שרק לאחרונה חגגה יום הולדת 40 והיא עדיין אחת הדוגמניות המצליחות ביותר בתעשיית האופנה, יש עדיין על מה להתלונן.

לטענתה, בשל מבנה הרגליים הקשתי שלה היא צריכה להימנע מללבוש שמלות ומעילים שנופלים בדיוק מתחת לברך משום שאלה מדגישים את המבנה העקום. מוס נמנית בין לא מעט אנשים שסובלים מבעיית רגליים קשתיות הידועה גם בשם "גנו וארום", מה שאומר שברכיהן נוטות כלפי חוץ, אפילו כשהעקבים שלהם צמודים.

"אני לא לובשת בגדים שמגיעים לאמצע השוק"

בראיון ל- Sunday Times סיפרה מוס שאין לה חוקים כשזה נוגע לאאוטפיטים שהיא לובשת ביציאות, אבל יש כמה מגבלות. "מלבד עקבים ואני גם לא לובשת בגדים שמגיעים לאמצע השוק. יש לי רגליים בצורת קשת ואני פשוט לא יכולה".

ולמרות שמדובר באחת הנשים היפות בעולם, קייט הודתה כי בתחילת הקריירה שלה היא סבלה מחוסר בטחון. היא ניסתה לשפר את הביטחון העצמי שלה יחד עם הצלמת קורין דיי שביקשה ממנה פעמים רבות להצטלם בעירום. "היא הייתה גורמת לי להסיר את החולצה שלי והייתי בוכה. אחרי חמש שנים שאת מתפשטת, את מתרגלת לזה ואת לא נבוכה כבר. את לא חושבת גם על הפגמים שלך – רגליים קשתיות או שיניים עקומות".

יודעת איך לעמוד כדי שלא ישימו לב (צילום: גטי אימג'ס)

יודעת איך לעמוד כדי שלא ישימו לב (צילום: גטי אימג'ס)

"אני חותכת המון בגדים"

מוס הבינה כי חצאיות מיני דווקא עושות עימה חסד והודתה בראיון שהיא נוהגת לבקש מהעוזרת שלה לחתוך בגדים כדי שיחמיאו יותר לרגליים שלה. לעיתים היא עושה את זאת גם לבבגדי מעצבים כמו למשל למעיל שעלה 230,000 ש"ח. "אני חותכת המון בגדים. הכל חייב להיות קצר. יש לי רגלי קשת כך שאם אני הולכת על בגדים באורך השוק, אני נראית רחבה. אני פשוט יודעת מה האורכים שמחמיאים לי".

למרות ה'מגרעות' של קייט, לפחות מבחינתה, עצם העובדה שהופיעה כבר מעל 30 פעם בשער מגזין "ווג" אמור היה לסייע לה להרגיש טוב יותר עם הדימוי העצמי שלה. ואכן, היא זוקפת הרבה מהקרדיט לשרה דוקס שגילתה אותה בשדה תעופה בגיל 14. מאז מוס הרוויחה הון של 290 מיליון ש"ח וממשיכה לדגמן. "אני מרגישה טוב בגיל 40", סיפרה ל- Sunday Times, "הכי טוב. אני פשוט מרגישה יותר בנוח עם עצמי ובגוף שלי. אני עדיין לחוצה לפני צילומים אבל לא כפי שהייתי". דברים שלומדים עם הגיל.

ושאנחנו אומרים קצר, אנחנו מתכוונים לקצר (צילום: גטי אימג'ס)

וכשאנחנו אומרים קצר, אנחנו מתכוונים לקצר (צילום: גטי אימג'ס)

או פשוט להסתיר עם מקסי ארוך. קייט ביום חתונתה (צילום: גטי אימג'ס)

או פשוט להסתיר עם מקסי ארוך. קייט ביום חתונתה (צילום: גטי אימג'ס)

עוד ב- FF:
רק נראה יקר: בת חמש עיצבה בעצמה תיק זהה לשאנל
כל הנוצץ זהב: הפקת אופנה זוהרת
החתול האופנתי בעולם הגיע לביקור במערכת "ווג"

השאירו תגובה