הקוטרית הכי קוטור: "גראמפי קט" קפצה לביקור אופנתי בווג

לרגל חגיגות יום הולדתה ביקרה החתולה המפורסמת בעולם במשרדי ווג שבניו יורק | אנחנו מקווים שביום בו תככב בשער המגזין, גראמפי קט תעלה סוף סוף חיוך מתחת לשפם

מאת  | ‏ 6 אפריל 2014

גראמפי קט מבקרת במשרדי ווג | צילום: אינסטגרם

גראמפי קאט היא החתולה הכי מפורסמת בעולם, שלעולם לא מפסיקה לקטר. חשבון האינסטגרם שלה בקושי עומד בעומס, היא סוחטת מיליוני לייקים בפייסבוק ופרצופה העצבני והלא מרוצה הופיע כבר במגזינים, סרטים ותוכניות טלוויזיה.

החתולה המקטרת, ששמה האמיתי הוא "רוטב טרטר", חגגה השבוע את יום הולדתה השני וזכתה לעשות כל מיני דברים מופלאים שרובנו היינו מאוד נהנים מהם. היא אפילו זכתה לצאת לביקור מיוחד במשרדי עיתון ווג ולהתחמם בחיקה הנוצץ של אושיית האופנה גרייס קודינגטון. כצפוי, אפילו הביקור הזה לא העלה שביב של שביעות רצון על פניה.

בעלתה של גראמפי קאט, טאבתה בנדסן, אשר מתחזקת את קריירת הסלב הפרוותית היטב ומסיעה אותה בכל רחבי ארה"ב לאירועים שונים, מציינת שקיבלה את מראה הייחודי בעקבות מחלה נדירה שהיא המקבילה החתולית לגמדות, אך בדיוק כמו אנשים מעוררי השראה במיוחד, גראמפי קאט לא נותנת למגבלה שלה לעכב אותה ושולטת בעולם חתולי הרשתות החברתיות בזנב מורם.

גראמפי קט וגרייס קודינגטון | צילום: אינסטגרם

היא הופיעה כבר על השער של הוול סטריט ג'ורנל ושל ניו יורק מגזין, ורק טבעי שבעתיד תככב גם על שערי ווג. מעריצה של גראמפי הגיבו לידיעה בשמחה, ואף טענו כי "זה הרבה יותר הגיוני מהשער של קנייה וקים". החתולה צפויה לככב במספר קמפיינים בשנה הקרובה, והיא עומדת לצאת לסיבוב הופעות הוליוודי בקרוב, אך בעלתה שומרת על הקלפים קרוב לחזה. "מצב העסקים מצויין, אך גראמפי אינה אוהבת לדון בפרטים," היא אומרת.

גראמפי קאט, שכיכבה השנה בפסטיבל SXSW באוסטין, טקסס, "הנחתה" שם את אחד האירועים והצטלמה לסדרת סרטונים קצרים, פגשה באירוע את צוות ווג, שכל כך התרשם מאישיותה מחממת הלב שהזמין אותה לביקור יום הולדת מיוחד במשרדים שבניו יורק.

במסגרת הביקור צילם הצוות את המתרחש והעלה לאינסטגרם של ווג. החתולה זכתה להגשים חלום של פאשניסטיות רבות, ביקרה בארכיון של המגזין, בחדרי התצוגה, וכאמור עשתה בונדינג אינטימי ביותר עם המנהלת האמנותית של ווג, חובבת החתולים קודינגטון.

אם קניה וקים קיבלו שער, מדוע שהיא לא תקבל? גראמפי קט | צילום: אינסטגרם

"הלכתי למגזין ווג, היה נוראי". החתולה מצייצת בטוויטר | צילום: טוויטר

גראמפי קט על השער של "ניו יורק מגזין"

השאירו תגובה