עצבי זאת בעצמך: נעלי פראדה שלא תמצאי על אף אחת אחרת

נעליים שטוחות או על עקבים, מעור או סאטן, פיפ-טואו או סגור? | פראדה מגשימה חלומות ומאפשרת לכל לקוחה להפוך למעצבת על למשך שבוע, עם עיצוב נעליים אישי ושם הלקוחה מוטבע על הסוליה

מאת  | ‏ 26 מרץ 2014

פראדה בעיצוב אישי. מתוך קמפיין חורף 2013/2014 של המותג

על כל המכורות לנעליים לעבור עכשיו לכוננות גבוהה: חברת פראדה הטילה פצצה שתאפשר את התגשמות חלומן הכמוס והנישא ביותר של כל השו-הוליקיות מסביב לעולם: ביומיים הקרובים, 26-27 למרץ, יאפשר לייבל הנעליים פראדה ללקוחות לעצב לעצמן נעלים אישיות שלאיש מלבדן לא יהיה כמותן.

עשי זאת בעצמך. בחרי את הצבע, הסוליה וסוג הנעל שפראדה תעצב עבורך

המבצע יתרחש לעת עתה רק ללקוחות שיגיעו פיזית לחנות פראדה ברחוב סלואן בלונדון, ורק חלק מהנשים שצפויות לצבוא על דלתות החנות יזכו לממש אותו. הנעליים המדוברות, כאמור בעיצוב אישי, הן מסדרת "דקולטה", והאפשרויות הן רבות ומגוונות. אפשר לבחור בין נעלי עקב רגילות לבין פיפ-טואו, פלטפורמות או נעלי בובה שטוחות. כמו כן נפתחת שאלת החומר: זמש, סאטן, או עור מסוג ספיאנו המזוהה עם פראדה.

גובה העקבים גם הוא נתון לבחירה, ואז ישנה גם סוגיית הצבע. על מנת לפוצץ ללקוחות הנרגשות את המוח סופית, מאפשרים בפראדה לבחור גם את צבע הסוליה: שחור, חבצלת העמק או תכלת, וגולת הכותרת היא ראשי התיבות של שמה של הלקוחה, שיוטבעו בסוליות הנבחרות במתכת בצבע ענבר.

הלקוחות, לאחר שבחרו את כל הפרמטרים וביצעו הזמנה של נעל של פעם בחיים, תאלצנה להיאזר בסבלנות. חודש לאחר הרכישה תגיע אליהן הביתה חבילה במסירה מיוחדת, שמותאמת בצבעיה לנעל הנבחרת. השירות המיוחד מתחיל במחיר של 500 ליש"ט, 2875 ש"ח. סביר להניח שיש לא מעט נשים שלא יסתפקו בזוג אחד ויתחילו לתכנן בסערה את כל הקומבינציות המושלמות לארון הפרטי. בעבר הציעה החברה שירות התאמה אישי של תיקים ומשקפיים שהצליח מאוד, בו שולבו אותיות השם, אך מעולם לא ירדו בחברה לרמה כזו של בחירת פרטים אישית שהופכת כל לקוחה בן רגע למעצבת על.

נעליים של פראדה, שאין לאף אחת אחרת. חלום שמתגשם

קמפיין פראדה, אביב 2014

השאירו תגובה