השופינג עובר לסלפי: צלמו את עצמכם עם אייפד בתאי ההלבשה

החנות החדשה של קרל לגרפלד מדרבנת אתכם להצטלם בחדר ההלבשה ולהעלות לרשת ולברברי יש מראות המגלות איך נראים על המסלול הפריטים שאתם רוצים לקנות | פאשן, הדור הבא

מאת  | ‏ 18 מרץ 2014

והפעם יש לו גם מטרה. סלפי ושופינג כן הולכים ביחד | צילום: גטי אימג'ס

מוביל הטרנדים העולמי, קרל לגרפלד, מוביל את מגמת ה"סלפי" הישר לתא ההלבשה. סניף חדש של המעצב המפורסם נפתח השבוע בלונדון, עם חידוש ייחודי: על קירות חדרי ההלבשה מותקנים אייפדים, במטרה לעודד את הלקוחות לצלם את עצמם בבגדים ולהעביר לחברים עבור דעה נוספת. אתם הרי עושים את זה בכל מקרה עם הנייד האישי שלכם, אז למה לא להפוך את ההתלבטויות והייאוש לנוחים יותר?

הסלפי של תאי ההלבשה הוא מהלך ראשון מסוגו, אך מצאנו חנויות אופנה אחרות המשתמשות בעולם של טכנולוגיה בכדי ללכוד את תשומת לב הלקוחות ולשנות את הדרך בה הם עושים שופינג.

החנות הגדולה של McQ, המותג הצעיר של שרה ברטון לבית אלכסנדר מקווין, נפתחה לפני כמעט שנתיים בלונדון, כמובן. מדובר בחנות הייטקיסטית וסופר קולית במיוחד – במרכז החנות ניצב שולחן טאץ', אייפד עצום אם תרצו, המאפשר לעלעל בקטלוג ולהקרין את האימג'ים על הקיר ממול, לצפות בקטעים מתצוגות ולשתף לחברים ברשת את חוויותיכם. מלבד הקונץ הזה, ישנה מראה בה ניתן לצלם את עצמכם בלוקים מהקולקציה ולשלוח לחברים עבור חוות דעת.

תאי ההלבשה בחנות החדשה של לגרפלד | צילום: גטי אימג'ס

גם האחיות הילטון מצלמות וקונות | צילום: גטי אימג'ס

ברברי אף היא לוקחת חלק במהפכה הפאשן-דיגיטלית, והחנות שלה בלונדון היא כמו טיול רגלי בדפי אתר האינטרנט שלה. במרכז החנות, שהפריטים בה מסודרים בדיוק כפי שהם נצפים בגרסת האונליין, עומד מסך עצום ועל הקירות מסביב מסכים גדולים ובתוכם מיקרוצ'יפים המתפקדים כמראות. כאשר מתקרבים עם פריט מסוים הן יכולות לגלות אינפורמציה לגבי הפריט וגם כיצד הוא נראה על המסלול.

החלל של "ברברי ביוטי בוקס", חנות איפור שנפתחה ממש לאחרונה בקובנט גארדן (כן, גם היא בלונדון), מנסה "לערבב בין המימד הפיזי והדיגיטלי", כך מסביר המותג. בחלל קיימים "שאנדלירים דיגיטליים" הנתלים מהתקרה עם מסכים המציגים את החדשות האחרונות בעולם המותג.

ועוד בעולם האיפור: הארווי ניקולס, רשת חנויות הכלבו הבריטית (ניחשתם נכון) הציבה בסניפיה מסכי מראות ה"סורקים" את תווי הפנים של הלקוחות ומציעים בהתאמה מוצרי איפור וקוסמטיקה.

בעולם טכנולוגי שלא מפסיק להתחדש אנחנו מחכים למובז של תעשיית האופנה הישראלית, שיחברו למיטב המוחות של מדינת ההיי-טק הקטנה שלנו ויציעו לנו חנויות מתוחכמות אף יותר.

ברברי ביוטי בוקס | צילום: יח"צ

  •  ולא מפסיקים לחפור עליה

    מאת: ט |‏ 18 במרץ 2014 | 20:05
  • אולי מספיק עם המילה החדשה שאימצתם "סלפי". די נמאס.

    עדיף כמו שהיה בעבר לקרוא לו "צילום עצמי". הפרסום כמו עדר כבשים.

    מאת: גיל |‏ 18 במרץ 2014 | 09:36

השאירו תגובה