מיילי בעירום, פעמיים: השערים של חודש מארס

וגם: קיילי וקנדל ג'נר הן הקרדישאנז החמות ביותר בעולם האופנה, ריהאנה סופר סקסית בחולצה שקופה וחאליסי חוזרת | הקאברים החמים של החודש

מאת  | ‏ 26 פברואר 2014

ווג גרמניה ו-W >> מיילי סיירוס

אם מישהו תהה, מיילי רוצה להבהיר: אין לה שום בעיה בכלל עם עירום. בשני הקאברים שלה החודש מיילי מסירה את החזייה, לא שראינו אותה עם אחת מאז ימי האנה מונטנה. היא מצולמת ע"י מריו טסטינו לווג גרמניה, בלוק מרילין מונרו וללא חולצה. גם קוראי W לא יוצאים מופסדים, שכן מיילי אמנם מכסה את גופה בסדין על השער אבל טורחת להסיר אותו ולהצטלם עם שני דוגמנים ומבט נבוך בתוך דפי המגזין.

מארי קלייר מקסיקו >> קנדל וקיילי ג'אנר

אחוות אחיות לשמה. אפשר להגיד הרבה דברים על הקרדשיאן-ג'אנר, אבל מה שבטוח הוא שהאחיות לא שוכחות מאחור את הפמיליה. קנדל, שעשתה הרבה רעש במסלולי התצוגה של שבוע האופנה בניו יורק, מוכנה לחלוק בתהילה, לפחות לרגע, עם אחותה קיילי. השתיים הצטלמו למגזין וסיפרו על החיים לצד המצלמות. "אפילו בתור ילדה אני זוכרת שהייתי מסתכלת במגזינים של אמא שלי. זה פשוט משהו שממש רציתי להיות", מספרת קנדל, אבל מודה שהיא לא פתוחה וקולנית כמו יתר האחיות במשפחה. "אני לא חברותית כמו קיילי. אני הרבה יותר שקטה ממנה". מעניין מה אומרים בארוחות המשפחתיות על כך שהקטנות ביותר גונבות את אור הזרקורים.

ווג ארצות הברית >> ריהאנה

ריהאנה הופיעה כבר בשלושה שערים של המגזין הנחשק. הפעם היא הלכה על לוק טבעי עם מכנסי ג'ינס קרועים וחולצת בטן סמי שקופה. השיער הקצוץ נראה נפלא ואנחנו שמחים לראות שהוא חזר לצבעו הטבעי.

פורטר >> ג'יזל בונדשן

טרנד חזק בחודשים האחרונים שייך למגזינים החושפים את המראה הטבעי של הכוכבות. המגזין החדש מבית Net-A-Porter בחר בדוגמנית העל ג'יזל כנערת הקאבר שלו ומציג אותה עם איפור מינימלי, נמשים ושיער לא מסודר. אחת הכותרות מזכירה לכל מי ששכח שמדובר ב"אישה ששווה 300 מיליון". אנחנו לא שכחנו, אגב.

אל בריטניה >> לילי אלן

אחרי הפסקה של שלוש שנים במהלכה הביאה לעולם שני ילדים, החליטה לילי אלן לשוב לעולם המוסיקה לשמחתנו הרבה. אלן לא נשכחה והסינגל הראשון מתוך אלבומה החדש, “Hard out here”, נסק למקום הראשון במצעד השירים הבריטי תוך שבוע. אלן הבינה מהר מאד שיהיה לה קשה להישאר כל היום בבית והחליטה לחזור לקריירה שנעצרה. "רציתי להתמקד בהקמת משפחה, ועשיתי זאת. חשבתי שזה יתאים לי יותר. אני אוהבת את הילדים שלי ולא הייתי מחליפה אותם בעד שום הון שבעולם, אבל אני לא מישהי שיכולה לשבת כל היום בבית ולטפל בהם. היה לי חלל ריק. אני אדם יצירתי, אני אוהבת לספר על מה שהולך אצלי בפנים ומוזיקה היא הכלי המושלם לשם כך".

אל אוסטרליה >> מרגוט רובי

אם לא טרחתם לקחת שנייה ולשנן את השם שלה, הגיע הזמן. מרגוט רובי, 23, כוכבת "הזאב מוול סטריט" היא כוכב עולה בהוליווד ובעולם האופנה שמים לב לכך. בשער היא לבושה בשמלת תחרה אדומה של סטלה מקרטני ומדברת בראיון על התמונות המדוברות שלה ושל וויל סמית', איתו היא מצטלמת לקומדיה "פוקוס", מרימים את החולצות שלהם בתא הלבשה. "הדבר האירוני הוא שאני לובשת בגדים מתוך הסרט בתמונות הללו. הטופ הוא החלק העליון של בגד שלבשתי בסצינה – בדיוק יצאנו מהסט. לא היינו במסיבה או שתויים, היינו בעבודה. זה מדהים אותי שמה שחשבנו שהיו התמונות הכי מצחיקות יכול היה לגורם לכזו דרמה. תארו לעצמכם אם אשכרה היינו עושים משהו!". יש לנו תחושה שמאז התמונות ג'דה פינקט סמית' נצמדת לבעלה וויל כמו שצריך, כך שלא יהיו טעויות.

וונדרלנד >> אמה ווטסון

הרמיוני ממזמן כבר ילדה גדולה, אבל אין ספק שכשזה נוגע לקסמים היא למדה משהו אחד או שניים על סט סרטי "הארי פוטר". ווטסון בת ה-23 ממזמן נחשבת לאייקון אופנה וכיאה לאחת כזו, גם אם צעירה, ניתן לה הקאבר כמו גם תפקיד אורח כעורכת מגזין וונדרלנד. מסתבר שווטסון היא לא פארטי גירל כמו חברותיה ההוליוודיות, כפי שהיא מספרת בראיון, "האמת היא שאני מאד ביישנית ונבוכה בחברה. מסיבה גדולה מציעה יותר מידי גירויים". חנונית או לא חנונית?

VS >> אמיליה קלארק

לא מזהים את הברונטית שקיבלה שער משלה? מדובר בלא אחרת מאשר חאליסי, הכוכבת הבלונדינית הלוהטת של "משחקי הכס", או בשמה האמיתי אמיליה קלארק. קלארק מתכחשת לסטטוס הסקסי שלה ברשימות "הנשים הלוהטות בעולם". "אני כמובן מעריכה את היותי ברשימות הללו, אבל הדרך הטובה ביותר להתייחס אליהן היא בהומור ולקוות שאנשים יבינו שאני לא כזו נחשקת". אוקיי, שמענו.

V >> לורד

לורד ממשיכה להוכיח שהיא האיט גירל החדשה. עם שער חדש שמציג את שיערה המקורזל, הזמרת בת ה-17 מניו זילנד בהחלט תפסה לוק שהוא שלה ורק שלה. לבושה בשמלת שאנל עם תכשיטים של דיוויד יורמן, לורד, עם עוד שלושה אמנים מוסיקליים צולמה לאחד מתוך ארבעת השערים של המגזין. לגבי השיר המפורסם שלה "רויאלס", לורד מסכימה שהוא כבר לא כל כך רלוונטי לאור התמלוגים הרבים. "החיים הנוכחיים שלי הם בניגוד למה שאני כותבת עליו והמציאות של חיי עד לפני מספר חודשים. אבל כשאני הולכת הביתה, אני עדיין עושה את אותם הדברים. לא יודעת, חלק ממני מרגישה שזה מוזר פשוט להישאב לתוך העולם הזה". אמרה, והלכה לעשות שופינג עם טיילור סוויפט.

דייזד אנד קונפיוזד >> סקרלט ג'והנסון

בעוד היא מתאוששת מפרשת סודה סטרים, השחקנית הסקסית לקחה רגע כדי להצטלם לשער של מגזין. ג'והנסון מככבת על שני שערים שונים מאוד זה מזה עבור המגזין. באחד היא מציגה את המראה הרוקיסטי והפרוע שלה, מלווה במעיל עור שחור ושפתון אדום. בשני היא נראית כמעט כמו בחורה מן המניין לבושה בטי שירט זרוק עם איפור מינימלי. בעוד העולם כולו מקנא בחמוקיה, היא אומרת למגזין שסוף סוף למדה לקבל את עצמה. "איך הייתי יכולה לקום כל בוקר ולהיות אדם נורמלי אם הייתי מודעת לכך שהתמונה שלי עברה מניפולציה בקנה מידה עולמי. איך הייתי יכולה לישון? אין שום שקט נפשי ככה. צריך להיות מסוגלים להגן על הדברים האלה, אחרת משתגעים".

השאירו תגובה

 

  • קשה להאמין שהיא צעירה יותר מאמיליה או בגיל של אמה… בגרו אותה בטירוף, לא חבל?

    סקרלט מהממת כהרגלה…

    מאת: דנית |‏ 1 במרץ 2014 | 19:10
  •  ומיילי סיירוס בווג יותר ניסו לעשות אותה מדונה (של אז) מאשר מרלין מונרו (שימו לב לגבות העבות)

    אהבתי את השער של ריהאנה, נראה הכי פחות מתאמץ

    מאת: קוקו לא שאנל |‏ 27 בפברואר 2014 | 11:25
  • ועל הלוק ה"טבעי" של ג'יזל עובדים לא פחות ממראות "עשויים" יותר

    מאת: איפי |‏ 26 בפברואר 2014 | 23:06
  •  

    מאת: לירון |‏ 26 בפברואר 2014 | 20:30