מיס פיגי מתחתנת, לא תאמינו מי מעצבת לה את שמלת הכלה

בסרט הבא של "החבובות" קרמיט עומד להינשא לאהובת ליבו הנצחית | כיאה לדיווה פאשניסטה, פיגי בחרה בשמלה מבית מעצבת העל ויויאן ווסטווד. בראיון היא מספרת על הבחירה הנועזת, "ויויאן מהממת, בדיוק כמוני" | תכלס, השמלה של פיגי יפה בהרבה מזו של קרי ברדשו ב"סקס והעיר"

מאת  | ‏ 16 פברואר 2014

מיס פיגי בשמלת כלה של ויויאן ווסטווד

כשאת מפורסמת, רוב הסיכויים הם שתינשאי בשמלת קוטור שעוצבה במיוחד עבורך. אבל במקרה של מיס פיגי, החזרזירה המקסימה מ"החבובות", היא זכאית לשמלה של לא אחרת מאשר מעצבת העל ויויאן ווסטווד.

אולי זה הרומנטיות שאחרי הולנטיינ'ס דיי, אבל אנחנו כאן די נרגשים מהמהלך ואומרים שאפו למיס פיגי על כך שסוף סוף הצליחה לגרום לאהובה הנצחי, קרמיט הצפרדע, להציע לה נישואים. כל זה עתיד לקרות בסרט הבא של החבובות, "Muppets Most Wanted". כיאה לפאשניסטה ההורסת שהיא, מיס פיגי דאגה גם לשמלת קוטור קוסטם מייד ושמחה לגלות שווסטווד נענתה לבקשתה.

מברוק, חברים. פיגי וקרמיט | צילום: גטי אימג'ס

המעצבת הבריטית נתבקשה להכין שמלה ייחודית עבור החתונה של מיס פיגי שתתרחש במגדל לונדון המפורסם. השמלה הארוכה בצבע שנהב כוללת מחוך מפורט עשוי מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ומאובזר עם צעיף טול בצבע שנהב שהינו ראוותני כמו הדיווה האלוהית.

"ויויאן ווסטווד היא מהממת בדיוק כמוני", אמרה מיס פיגי ל"טלגרף". "כשביקשתי ממנה לעצב את השמלה עבורי בסרט החדש שלנו היא התרגשה וגם אני התרגשתי. היחיד שקצת הססן לגבי כל הסיפור הוא הצפרדע".

ווסטווד מצידה לא הפסיקה רק בשמלה, וגם יצרה מעיל טוויד וכובע צרפתי תואם לסצינה של מיס פיגי במגדל לונדון, וכן שמלת תחרה פרחונית בצבע כסף רקומה ביד שיועדה לסצינה מאד מיוחדת בסרט.

מיס פיגי מצידה לא נתנה שום רמזים לעיתונות על האופן בו החתונה תתרחש. "פשוט תצטרכו לראות את הסרט", אמרה. בואו רק נקווה שהשמלה המהממת של ווסטווד תיתן למיס פיגי יותר מזל מאשר שנתנה לקארי ברדשו מ"סקס והעיר הגדולה" בחתונתה הידועה לשמצה עם מיסטר ביג.

"ויויאן מהממת, בדיוק כמוני". ויויאן ווסטווד | צילום: גטי אימג'ס

החזרזירה הכי פאשניסטה | צילום: גטי אימג'ס

קארי ברדשאו בשמלת כלה בעיצוב ויויאן ווסטווד

השאירו תגובה