דוגמני השבט: אמנים אפריקאיים הפכו לפרזנטורים של מותג משקפי שמש

המעצבת קארן ווקר ליהקה בעלי מלאכה מקניה לככב בקמפיין משקפי שמש לאביב 2014 | הם עבדו איתה על הקולקציה ולבסוף הפכו לכוכבי הקמפיין

מאת  | ‏ 3 פברואר 2014

מתוך קמפיין אביב 2014 של קארן ווקר

קארן ווקר (45) הניו זילנדית החלה את דרכה כמעצבת בגדים ואקססוריז, אבל היה אלו קולקציות המשקפיים שלה שהפכו אותה לשם דבר בעולם האופנה. הדגמים שלה אקצנטריים ומיוחדים והקמפיינים שהיא מוציאה מדי עונה מעוררי הדים. בעבר ליהקה לבקנים וילדים קטנים כפרזנטורים, והפעם היא החליטה ללכת על בעלי מלאכה מקניה שעבדו איתה על קו הייצור של קולקציית אביב 2014.

הקולקציה שיוצאת בשבוע הבא לשוק היא פרי שיתוף הפעולה בין ווקר לאמנים מאפריקה, חלק מיוזמה מיוחדת של האו"ם (the United Nations’ ITC Ethical Fashion Initiative). אותם בעלי המלאכה ייצרו את הנרתיקים למשקפיים של המותג, אבל ווקר כאמור לא הסתפקה רק בייצור המוצר אלא הפכה את האמנים לפרזנטורים של הקולקציה.

בעלי המלאכה הפכו לדוגמנים. מתוך קמפיין אביב 2014 של קארן ווקר

האמנים מתגוררים באזורים שונים בקניה ובקבוצה נכללים מכונאים, חייטים, מנהלי ייצור ועובדי מתכת, כמו גם בני שבט המסאי שיצרו את עבודת החריזה המשוכללת יותר.

התעסוקה מספקת סיוע כלכלי ליוצרים, כל זוג משקפי שמש שימכר מהקולקציה של ווקר יגיע עם הנרתיק פרי עיצובם. "קולקציית משקפי השמש של העונה תשפיע באופן מהותי ואמיתי על אנשים בקהילה הזאת", מגלה ווקר לדיילי מייל. "התלהבנו מהפרויקט הזה, יוזמה אתנית ואופנתית. רצינו משהו מעבר לנרתיקים שהאמנים יצרו, חיפשנו משהו אינטימי יותר – מבט לעולם ממנו מגיעה האמנות הזו", אמרה ווקר. "הקמפיין הזה מוביל את תשומת ליבנו לאיזור הזה בעולם ולעבודה שנעשית בו".

כמו הדוגמנים יוצאי הדופן, כך גם הקולקציה עצמה שממשיכה את הקו הייחודי של ווקר הכולל צורות משקפיים שונות וצבעים מגוונים. מה שבטוח, ברכישה מהקולקציה של ווקר תקבלו הרבה יותר מזוג משקפי שמש.

הנרתיקים למשקפי השמש בייצור בעלי המלאכה הקנייתים

קמפיין אביב 2014 של קארן ווקר

שיק. קמפיין אביב 2014 של קארן ווקר

וגם הסטיילינג מושלם. קמפיין אביב 2014 של קארן ווקר

השאירו תגובה