ריהאנה וניקול קידמן כובשות את הקמפיינים של אביב 2014

הפרזנטוריות במסעי הפרסום של המעצבים הגדולים השנה הן כוכבות פופ, זוכות אוסקר, נערות אנונימיות וגם סופר מודלס מהעבר | הקמפיינים הלוהטים ביותר לקראת אביב קיץ 2014

מאת  | ‏ 14 ינואר 2014

הקמפיינים של 2014 | מימין לשמאל בכיוון השעון: קנזו, בלמיין, ג'ימי צ'ו ומארק ג'ייקובס


מה: בלמיין
מי: ריהאנה
מה הסיפור: כוכבת הפופ מברבדוס היא לא רק הפרזנטורית אלא גם המוזה של אוליבר רוסטינג, המנהל האמנותי של בלנסיאגה. "היא האייקון של הדור", אמר רוסטינג במסיבת עיתונאים לפני כחודש. תגידו מה שתגידו על השיק והרגלי הסטייל של הבחורה, היא באמת נראית נפלא בקמפיין.


מה: וראסצ'ה
מי: ליידי גאגא
מה הסיפור: הזמרת האקצנטרית הפכה לפנים של בית האופנה האיטלקי, ובמסע הפרסום קשה להתעלם מהדמיון ההיסטרי לגברת דונטלה. "זה כבוד גדול שחברתי ליידי גאגא היא הפרנטורית החדשה", אומרת המעצבת. "רציתי לתפוס את היופי שלה בתמונות, היא אלגנטית ומפתה". גאגא מצולמת שכובה על הספה עטופה בורסאצ'ה ונראית די מרוצה מהחיים בסך הכל.

מה: מולברי
מי: קארה דלווין
מה הסיפור: המותג הבריטי הפך את הילדה השובבה של עולם האופנה לאריסטוקרטית אצילית במסיבת תה לא מהעולם הזה. אפשר להצטרף?


מה:
ג'ימי צ'ו
מי: ניקול קידמן
מה הסיפור: כמו ליידי גאגא, גם ניקול קידמן מופיעה טופלס בקמפיין החדש של ג'ימי צ'ו. זו העונה השלישית של קידמן כפרזנטורית של המותג. באווירת ג'ונגל אורבני, השחקנית הלוהטת (בת 46, שוב נותרנו ספיצ'לס) מצולמת עם תיקים ונעליים של ג'ימי צ'ו ללא חלק עליון וגם עם מחשופים עמוקים במיוחד.

מה: שאנל
מי: לינדזי ויקסון וסשה לוס
מה הסיפור: הדוגמניות הרותחות צולמו על ידי בחור אחד, קרל לגרפלד. בקמפיין כמובן מתנוסס האקססורי החם של העונה הקרובה, שרשרת הפנינים המדוברת של בית האופנה הצרפתי.

מה: מארק ג'ייקובס
מי:
מיילי סיירוס
מה הסיפור: הילדה הרעה של עולם המוזיקה חוברת לילד הרע והמוכשר של עולם האופנה. הבעיה הגדולה היא שג'ייקובס הוא אחד המעצבים האהובים בעולם ואת מיילי, ובכן את מיילי כולם אוהבים לשנוא. מהתמונות דווקא נראה שהבחירה בה לא הייתה טעות.


מה:
מיסוני
מי: כריסטי טרלינגטון
מה הסיפור: נוף מטריף של טנריף, סט צילומים גיאומטרי וגרפי וסופר מודל לוהטת (בת 45, לעזאזל). נראה לנו שמיסוני מצאו את הנוסחה המושלמת.



מה:
פראדה
מי: 18 (!) דוגמנים ודוגמניות.
מה הסיפור: מדובר בנבחרת מרשימה של צעירים חוגגים צבעוניות מבית פראדה. מתוך הקבוצה, אגב, רק שתי דוגמניות שחורות. בהתחשב בעובדה שרק בעונה הקודמת אחת מהן (מלאייקה פירת') הייתה הדוגמנית השחורה הראשונה שמדגמנת לפראדה מזה עשרים שנה, אפשר לומר שמדובר בהישג מרשים אם כי יש תמיד מקום לשיפור.

מה: ברברי
מי: שבעה דוגמנים ודוגמניות
מה הסיפור: גם בברברי החליטו על ללכת על חבורה שלמה להובלת קמפיין האביב. בין ערימת החבר'ה על הדשא ניתן למצוא את אותה מלאייקה פירת' מהקמפיין של פראדה ואת ליידי ג'יין קמפבל (הימנית הקיצונית בתמונה). קמפבל בת ה-16 היא בתה של עורכת ווג בריטניה לשעבר איזבלה קאודור ושל הרוזן קאודור הסקוטי. עם ייחוס שכזה אין ספק שמחכה לה עוד דרך ארוכה.


מה:
ג'יל סנדר
מי: אידי קמפבל
מה הסיפור: קמפבל כיכבה גם בקמפיין הקודם של המותג, שהיה כולו בשחור לבן. הפעם הוסיפו קצת צבע לצילומים, המשלבים קולאז' בין קלוז אפים של הפנים והפריטים ותמונות ארטיסטיות משהו.



מה:
מיו מיו
מי: אל פנינג, אליזבת' אולסן, לופיטה ניוגו ובל הית'קוט.
מה הסיפור: אין ספק שמיוצ'ה פראדה בחרה בכוכבות הכי לוהטות של הוליווד כרגע. האחות הקטנה של דקוטה פנינג, האחות היפה של האולסן סיסטרס, כוכבת הסרט המטלטל "12 שנים של עבדות" והשחקנית האוסטרלית בל הית'קוט.


מה: קנזו
מי: דסון אאוקי ופול בוצ'ה
מה הסיפור: הקמפיין שואב השראה מעולם הים והדגים, ונוצר (כמו הקמפיין הקודם של קנזו) בשיתוף עם המגזין הקולי TOILETPAPER. כיאה לחברת האופנה היצירתית, הצילומים סוריאליסטים משהו בצבעים עזים, תנוחות משונות ודגים גדולים.

מה: לואי ויטון
מי: ג'יזל בונדשן, סופיה קופולה, אידי קמפבל, קתרין דנב, פאן בינגבינג וקרולין דה מגרט
מה הסיפור: קמפיין הפינאלה של מארק ג'ייקובס ללואי ויטון כולל את המוזות הגדולות שלו. שש הנשים שמגיעות מקשת של תחומים מהוות את מרכז הקמפיין, באווירה מלנכולית ואפלולית ובאותה נשימה גם כנה ונטולת מניירות.



מה:
DKNY
מי: ג'ורדן דאן, קארה דלווין, הראפר ASAP Rocky, דילן ריידר ואלייזה קאמינגס
מה הסיפור: דאן ודלווין, מי שנקראו לא פעם נעמי קמפבל וקייט מוס של ימינו מדגמנות יחדיו את קולקציית האביב של דונה קארן. הקמפיין מצולם, כמה יאה, ב-NY בתפאורה צבעונית של גרפיטי ושלטי חוצות.

מה: סאן לורן
מי: נטלי ווסלינג, נסטיה סטן וג'ף פריבורג
מה הסיפור: את הקמפיין צילם הדי סלימן בכבודו ובעצמו, וזה בערך השם הגדול היחיד ברשימת הקרדיטים. הוויב הוא "שוברים את הכלים, מערבבים מנומר עם פסים ורוכבים על אופנוע באמצע הלילה".

מה: ג'ייסון וו
מי: קארן אולסן וג'ייסון וו
מה הסיפור: המעצב ממשיך את קו "קמפיין בו דוגמנית לוהטת ואנוכי אוכלים במסעדה ניו יורקית מפוארת". בשתי הפעמים הקודמות סטפני סימור וכריסטי טרלינגטון הצטרפו לחגיגה, והפעם זו קארן אולסן הג'ינג'ית שגם פתחה את תצוגת האביב של וו.



מה:
דיור
מי: אידי קמפבל, סטלה טנט, אליז קרומבז וג'וליה נוביס
מה הסיפור: עם הראש בעננים והרגליים על הקרקע, הפרינטים מבית ראף סימונס מוצגים במקום הראוי להם – שמיימים בשמיים.


מה:
ג'וסי קוטור
מי: רוזי הנטיגנטון וויטלי ואמילי דידונטו
מה הסיפור: שתי פרחולות קפצו לסיבוב דאווין בוניס ביץ', זה מסכם את התמונות הללו פחות או יותר. צבעי ניאון, שיער עם נפח ואופי שקשה לרסן, כובעי מצחיה וטרנינגים.


מה:
אלכסנדר וונג
מי: אנה אוורס
מה הסיפור: הדוגמנית, שגם פתחה את תצוגת האביב של וונג, מציגה את הקולקציה במה שנראה כמו שירותים של בית ספר תיכון. הווייב הוא של ילדים קולים בשנות התשעים, כאלו שקונים דיסקים עם מדבקות " Parental Advisory" ומבריזים מהשיעור.

השאירו תגובה