המגזינים של דצמבר: קייט מוס בפעם ה- 34 על שער ווג

אז מי מככבת על השערים החשובים של עולם האופנה בחודש דצמבר: ניקול קידמן במחווה לגרייס קלי, ג'סיקה צ'סטיין עולה שלב ומגיעה לשער ווג, ליידי גאגא חושפת הכל והאחיות אולסן בקאבר כפול שלא לגמרי ברור מי זו מי

מאת  | ‏ 1 דצמבר 2013

ווג אמריקה – ג'סיקה צ'סטיין
השחקנית המצליחה מופיעה לראשונה בקאבר של ווג שצולם על ידי לא אחרת מאשר אנני לייבוביץ'. בתמונה נראית צ'סטיין כשהיא שכובה על כסא אדום בשמלה צהובה וזוהרת של אוליביה ת'סקינס, תמונה המזכירה את הציור המפורסם "יוני הבוער" של הצייר פרדריק לייטון.

מדובר בקאבר משמעותי עבורה שגם נותן גושפנקה לחשיבותה בעולם האופנה, זאת אחרי שנבחרה להיות הפרזנטורית של הבושם "מניפסטו" של איב סנט לורן. בראיון למגזין היא מספרת על מותו של אביה הביולוגי ומדוע לא הסכימה להגיב פומבית לידיעה על מותו. לטענתה היא שמרה על שקט מתוך כבוד לאביה החורג, מייקל הייסטי, אותו היא מכנה, "אחד האנשים הנהדרים ביותר".

ג'סיקה צ'סטין. עלתה למגרש של הגדולים

ג'סיקה צ'סטין. עלתה למגרש של הגדולים

הציור שממנו נלקחה ההשראה לשער

הציור שממנו נלקחה ההשראה לשער

ווג בריטניה >> קייט מוס
כשחושבים על ווג, חושבים על דוגמנית העל קייט מוס. אחרי הכל מדובר בהופעתה ה-34 על שער המגזין החודש. בתמונה קייט לבושה במעיל נוצות של אלכסנדר מקווין ומצולמת על ידי טים ווקר. בתוך המגזין מופיע יחד איתה גם מעצב העל הבריטי, ג'ון גליאנו, שעשה לא מעט רעש בשנת 2011 אחרי שהתבטא בשלל ביטויים אנטישמיים ודוחים. מאז ניכר כי אט אט עולם האופנה מתחיל לסלוח, זאת למרות שפה בארץ לא הסכימו לבקשתו לעצב את השמלה של מורן מזור באירוויזיון.

הסצנה בה השניים מצולמים יחד הינה פרי מחשבתו היצירתי: "הסצינה נקבעה. אני נשען לאוזנה של קייט ושואל, 'את יכולה לשמור על סוד?' היא טעונה, הכתמים של דובדבנים על פיה המושלם וכמו פרפר היא מתעופפת ומרחפת אל תוך תנוחה מושלמת, מרגישה ומוצאת את האור שלה. התסריט היחיד שלה הוא השמלה שהיא לובשת". אנחנו דווקא היינו משווים אותה יותר לשפן מאשר פרפר, וליתר דיוק, לשפנפנת פלייבוי.

קייט מוס בפעם ה-34 גלידה (או שלא כי זה משמין)

קייט מוס בפעם ה-34 גלידה (או שלא כי זה משמין)

הארפרז באזאר אוסטרליה וואניטי פייר – ניקול קידמן
ניקול קידמן בת ה-46 מוכיחה מחדש ששנות ה-40 טובים יותר משנות ה-30 לפעמים. במגזין הארפרז באזאר, קידמן מצולמת על ידי ג'יימס וויט, קאבר שכבר עשתה עבור המגזין האוסטרלי שלוש פעמים. אי אפשר להתעלם מהשער המרהיב שלה דווקא במגזין ואנטי פייר, שם היא עורכת מחווה לשחקנית אותה היא מגלמת בסרט “Grace of Monaco”, גרייס קלי האגדית. הצילום שנראה כמו פלשבק משנות ה-50 של המאה ה-20 צולם על ידי פטריק דמרשלייה.

בעמודי המגזין, מספרת קידמן בכנות שנישואיה לטום קרוז הפכו למשכרים. "יש משהו בקיום הזה שאם אתה מתמקד אחד בשני ואתה בבועה, זה הופך למשכר, משום שזה רק שניכם. זה מאד מקרב וזה מאד רומנטי. אני בטוחה שלבראד ואנג'לינה יש את זה, כי אין עוד מישהו שמבין אותך חוץ ממי שישן לצידך". מה שכן, היא הוסיפה. "בלי לפגוע בכבודו של טום ולמה שהיה לי איתו, פגשתי את האהבה הגדולה של חיי עכשיו. הייתי ילדה כשנישאתי לטום והייתי צריכה לגדול". בכל זאת, היא לא רצתה לבאס את בעלה קית' אורבן.

אוף, כמה ניקול קידמן יפה. וכן, היא כבר בת 46

אוף, כמה ניקול קידמן יפה. וכן, היא כבר בת 46

אם מישהי יכולה להיכנס לדמותה של גרייס קלי המדהימה, זו ניקול

אם מישהי יכולה להיכנס לדמותה של גרייס קלי המדהימה, זו ניקול

אלור – מארי קייט ואשלי אולסן
הרבה לפני שצצה לה אליזבת אולסן לשטח, אחיותיה התאומות, מארי קייט ואשלי אולסן בנות ה-27 היו כבר בעלות אימפריה משלהן. כיאה לשתי פאשניסטיות אמיתיות ומעצבות אופנה, מגזין אלור העניק לכל אחת קאבר משלה במגזין, גם כדי לתת לכל אחת את הבמה שמגיעה לה, אבל בינינו כנראה בעיקר כדי שנוכל להבדיל ביניהן. "אני חושבת שאנשים מסתכלים עלינו וחושבים, 'או, פשוט יש לכן הכל. אתן יכולות לעשות מה שבא לכן'", אומרת מארי קייט שיוצאת מזה זמן מטריד עם אחיו של נשיא פריז לשעבר, אוליביה סרקוזי שמבוגר ממנה ב-16 שנים. "זרים מניחים שהיה לנו מספיק כסף לא לעשות כלום או למה שנלך לקולג" וזו כזאת הנחה לא נכונה. עדיין צריך לגדול בתוך עסק. צריך לקחת צ'אנס". אשלי מספרת גם מדוע הפסיקה לשחק. "הייתי קוראת תסריטים ובסופו של דבר אמרתי לאנשים שמייצגים אותי, 'אני צריכה לעשות דברים במאה אחוז. אני לא מרגישה שאני יכולה להעניק לכם 100 אחוז מהזמן שלי'". ואכן, את כל זמנן השתיים מקדישות לדואלסטר, חברת הענק שהקימו בגיל 6, ולמותגי האופנה שלהן.

אז מי יותר יפה? מרי קייט

אז מי יותר יפה? מרי קייט

או אשלי?

או אשלי?

 

V – וינונה ריידר
עברו כמעט שלושה עשורים מאז שריידר פרצה בהוליווד כששיחקה לצד קורי היים בשנת 1986 בסרט "לוקאס". מאז עקבנו אחרי סיפור האהבה הנכזב שלה ושל ג'וני דפ ואנחנו מודים שלעולם כנראה לא נתייאש מהמשאלה שהם יחזירו וג'וני יחזיר את האותיות בקעקוע "וינו לנצח" שלו למקומם.

השחקנית בת ה-42 שמופיעה בקאבר המגזין שצולם על ידי מריו טסטינו נראית מעולה במראה אופנוענית. וינונה שהייתה מועמדת פעמיים לאוסקר מספרת למגזין שלמרות שהיא נחשבת לאחד הפנים היפים והמעניינים יותר שהופיעו על המסך, בתור ילדה התעללו בה בריונים שחשבו שהיא לסבית משום שנראתה להם כמו בן. אחרי המקרה התחילה ללמוד בבית, מה שבסופו של דבר קידם את קריירת המשחק שלה. "זה כמעט גורל מוזר שזה קרה כך", היא אומרת.

וינונה וג'וני לנצח

וינונה וג'וני לנצח

אל יפן – מירנדה קר
כשהיא לבושה שמלה מונוכרומטית סקסית במיוחד על השער של המגזין, נדמה לנו לרגע שאולי גם היא כבר הספיקה לשכוח מהגרוש הטרי, אורלנדו בלום. בכל מקרה, אין ספק שהטיימינג שלה על השער מדהים. תמיד מעניין לשמוע גרושה טרייה ויפה כל כך.

הדוגמנית האוסטרלית עשתה לעצמה יחסי ציבור לא כל כך מוצלחים לאחרונה כשפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה תמונה מתצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט בה ניכר היה שמותניה הוצרו עד כדי נעלמו כליל. הרשת געשה ומירנדה עשתה את אותו תרגיל (משעמם לבחורה עכשיו שאין בלום בבית).  קר נבהלה ומיהרה להגיב באינסטגרם לכל מי שמחובר ופרסמה את התמונה המקורית מהאירוע. "לא היה לי מושג שהיא עברה פוטושופ. הכל בכוונות טובות, מצטערת על הבלבול וברכות לבנות על התצוגה המוצלחת". אופסי.

מירנדה קר, עזבי אותך מפוטושופ

מירנדה קר, עזבי אותך מפוטושופ

גלאמור, אטיטוד וג'י קיו איטליה – ליידי גאגא
אחרי שהודתה לעולם שהיא סבלה מהתמכרות קשה למריחואנה והפכה השבוע לפרזנטורית של ורסצ'ה, סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה, הלא היה ליידי גאגא לא מוכנה לתת לאף אחד לשכוח ממנה. החודש היא מפציצה עם לא פחות משלושה שערים

"אילו יכולתי לוותר על הקאבר שלי בגלאמור, הייתי נותנת אותו למלאלה יוספזאי", סיפרה השבוע גאגא בהתלהבות. אז מי יוספזאי אתם שואלים? מדובר באקטיביסטית פקיסטנית בת ה-16 שלוחמת למען זכויות חינוך ושסבלה מפגיעות גופניות קשות אחרי ניסיון חיסול של הטליבן.

ליידי גאגא במראה אנושי לשם שינוי

ליידי גאגא במראה אנושי לשם שינוי

מארי קלייר בריטניה -> סקרלט ג'והנסון
ג'והנסון בת ה-28 שמככבת ב"דון ג'ון" ו"קפטן אמריקה", התארסה לאחרונה לרומיין דוריאק אחרי 10 חודשים של קשר. כזכור, ג'והנסון הייתה נשואה בין השנים 2008-2010 לראין ריינולדס שמאז התקדם עם בלייק לייבלי. בתור הפרזנטורית של הבושם "The One" של דולצ'ה וגאבנה, סקרלט לא מפספסת הזדמנות ליח"צ מוצלח ולובשת בקאבר שמלת תחרה אדמונית פרי יצירתם של מעצבי העל (שמלה שעולה קצת מעל 10,000 ש"ח למקרה שרציתם לבקש אותה כדמי חנוכה).

במגזין היא מספרת על הסרט החדש שלה, בו היא מגלמת את החברה של דון (ג'וזף גורדון לוויט המתוק) שמכור לפורנו. "אני חושבת שפורנו, כמו כל דבר אחר, יכול להיות מהנה. זה יכול להיות מועיל לגברים ונשים". מה שכן, למרות שמדובר באישה הסקסית בעולם לשנת 2013 על פי מגזין אסקוויר, סקרלט אומרת שיש גבול לכל תעלול. "אם הייתי רואה את חבר שלי צופה בכל כך הרבה פורנו הייתי לגמרי בהלם, זה בטוח".

סקרלט ג'והנסון, אולי האישה הסקסית בעולם

סקרלט ג'והנסון, אולי האישה הסקסית בעולם

 

אל ספרד – אווה לנגוריה
בשער חושפני במיוחד למגזין הספרדי, אווה בת ה-38 מופיעה עם קריסטלים של סברובסקי שמכסים את כל מה שצריך לכסות. למרות שהיא מעוררת קנאה בלוק הנועז, אווה מצידה מודה בראיון שהיא מרגישה חוסר ביטחון כשהיא עירומה כל כך. "הפחד היחיד שהיה לי לפני שעשינו את הקאבר היה להיות עירומה". בואו נקווה עבור החבר החדש שלה, חוזה "פפה" אנטוניו בסטון בן ה-45, איתו נצפתה לראשונה השבוע במקסיקו סיטי.

אווה לנגוריה, פוחדת מערום? פור ריל?

אווה לנגוריה, פוחדת מערום? פור ריל?

 

השאירו תגובה