לידיעת המטיילים: סנדלי הליכה הם הלהיט החם בשבועות האופנה

מי היה מאמין? פראדה, מארק ג'ייקובס, טומי הילפיגר ועוד מעצבים לוקחים השראה מסנדלי הטיולים שלנו | אסון טבע, ליטרלי

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2013

טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס

את אשר יגורנו בא לנו: הסנדלים הנוחים והכה כעורים הם הלהיט שחורך את המסלולים בשבועות האופנה האחרונים. מניו יורק ועד מילאנו, הם בועטים את דרכם לאופנת אביב קיץ 2014. בתצוגות של שבועות האופנה האחרונים מארק ג'ייקובס, טומי הילפיגר, מיוצ'ה פראדה ומעצבים נוספים לקחו השראה מסנדלי Teva האמריקאיים, סטייל מה שאנחנו מכירים בגרסה הישראלית כסנדלי שורש: בדרך כלל עם סקוצ'ים, נוחים לטיולים ולא חינניים באופן מטריד.

ייתכן שנעלי ההליכה של מחנות הקיץ בצופים ואפילו בצבא (אל תגלו לרס"ר, זה לא תקני) שבו אלינו כחלק מהחזרה לניינטיז, עם ד"ר מרטינז ופלטפורמות לצידן. בין השאלות הבוערות: האם הטרנד אכן יתפוס את רגלינו בשנה הבאה, וכיצד נזהה ישראלים בטיולים לחו"ל מכשהסנדלים יהפכו לנחלת הכלל?

הגרסה של ג'ייקובס כוללת איקסים בסגנון סנדלי גלדיאטורים, בהתאם למראה המקורי של הסנדלים. פראדה לקחו את הסנדלים לקצה, בלוק צבעוני בתוספת בלינג בלינג. ראג אנד בון לקחו את הרצועות המוכרות והוסיפו להן פלטפורמות. טומי הילפיגר העדיפו גרסת צבעי שרבט שמזכירים צעידה לחוף הים. מי ידע שלהיות "הכי יפות כשנוח לנו", משמעו, לפחות בעונות הבאות, להפוך לקורבן אופנה.

תזכורת: כך הם נראים. הבלוגרית כריסטין מדגמנת סנדלי TEVA אורגינליות

סנדלי הליכה על המסלול של ראג אנד בון בניו יורק ופראדה במילאנו

טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס

מארק ג'ייקובס בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס

לא רק סנדלי Teva ושורש – גם בירקנשטוק עלו לכותרות כאשר בשבוע האופנה בניו יורק, בין היתר בתצוגות של Houghton ושל Edun, הדוגמניות נעלו סנדלים של החברה.

"זה היה די ברור שבסוף הנעליים יכבשו את המסלולים", מגלה שלי גלזגו, מנהלת המוצר של חברת בירקנשטוק לאתר פאשניסטה מאחורי הקלעים של שבוע האופנה. בירקנשטוק יצרו שיתוף פעולה עם Houghton ויתר המעצבים פשוט החליטו להניח לדוגמניות שלהן לצעוד על המסלול בנינוחות. החברה יצרה השנה שיתוף פעולה נוסף, עם J Crew. "העבודה שלי היא לייצר נעליים קלאסיות אבל עדיין רלוונטיות. כנראה שזו הסיבה שהרבה סלבריטאים אוהבים נעלי נוחות, הם אוהבים להרגיש 'עצמם' בנעליים כאלו".

Houghton בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס

Edun בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה