סינדי קרופורד, מאחורייך: טיירה בנקס במחווה לחברותיה הסופרמודלס

הדוגמנית והמגישה הלוהטת תפסה את גל הבאזז של שבוע האופנה בניו יורק כדי לפתוח תערוכת צילומים בה היא נכנסת לנעליהן של קולגות וחברות דוגמניות | קייט מוס, קארה דלווין וסינדי קרופורד כפי שלא ראיתם מעולם

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2013

כן, זו טיירה בנקס

המלכה האם של הנקסט טופ מודלס באמריקה אמנם נטשה את מסלולי התצוגות, אבל זה לא אומר שהיא מוותרת על גניבת ההצגה בשבוע האופנה של ניו יורק. הסופרמודל האגדית חברה לצלם אודו ספרייזנברט לפרוייקט הנקרא "15", במסגרתו הצטלמה בנקס במגוון פוזות כמחווה לאיקונות הגדולות של עולם האופנה.

בין הסופרמודלס שלנעליהן נכנסה בנקס מצאנו את חברתה סינדי קרופורד, קייט מוס וקארה דלווין הצעירה, בעזרת איפור, שיער וסטיילינג וללא שיפוצים דיגיטליים כלל. "15", מספר הדוגמניות להן עורכת בנקס מחווה וכן הגיל בו התחילה בנקס לדגמן, יציג במנהטן החל מהשבוע ותנעל בתחילת חודש נובמבר.

הפרויקט עורר, כצפוי, באזז היסטרי אך גם קריאות הנוגעות להיותו גזעני. מלבד אימאן, גרייס ג'ונס ובנקס עצמה, יתר האיקונות הן לבנות. במכוון או לא, הטיימינג הוא מדהים – שהרי בעיצומו של שבוע האופנה בניו יורק בעיית הגזענות עשתה כותרות אף יותר מבדרך כלל.

האגדה בת ה-39 צייצה בטווייטר בשבת האחרונה "נתתי את הספין שלי לשבוע האופנה בניו יורק, עם תערוכת מחווה לסופרמודלס הגדולות. לא מלוטש, אמיתי לגמרי". לאחר מכן העלתה תמונה שלה כקארה דלווין, והוסיפה: "ארבע שעות של שיער ואיפור הפכו אותי לדוגמנית העל קארה דלווין".

טיירה בנקס וקארה דלווין. דומה ומטריד כאחד

כשהעלתה בטוויטר את התמונה שלה כקייט מוס, הוסיפה: "החבאתי את הגוף והחזה שלי כמו מקצוענית ועבור מקצוענית – הכל כדי להראות כמו קייט מוס". חייבים להודות שהנתונים הטבעיים של השתיים שונים לחלוטין. השפתיים, עם זאת, דומות להפליא – מה שקצת (הרבה) הייר אנד מייק אפ יכולים לעשות לבחורה.

טיירה בנקס וקייט מוס

 

טיירה בנקס וסינדי קרופורד

השאירו תגובה