הילדות הכי יפות בגן: דוגמניות העל אז ועכשיו

קשה להאמין, אבל הרבה לפני שהן הפכו לפנים הכי מוכרות בתעשיית האופנה, הדוגמניות הסקסיות בתבל היו תינוקות מתוקות ותמימות | אלא שבניגוד לרבים מאתנו, אצלן כבר ראו את הפוטנציאל ליופי יוצא דופן

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2013


אין ספק שהרשתות החברתיות של טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ועוד רבים אחרים מאפשרים לסלבריטאים לפתוח בפנינו צוהר לעולמם האינטימי ביותר. ולמרות שכבר ראינו את רובן בצורה האינטימית ביותר שיש כשזה מגיע מהן ולא מהפפראצי או מהפוטושוטים החשובים שהן עושות, זה מרגיש לנו הרבה יותר חברי. כך גם במקרה המסקרן בו החליטו רוב הדוגמניות המוכרות בעולם לחשוף תמונות ילדות שלהן לכל מי שרק רוצה לעשות להן לייק. כבר אז ראו שיש עם מה לעבוד.

קייט מוס >>

כמה שנים לפני שפשטה את בגדיה לטובת הקאבר הראשון שלה, את מוס הקטנה אפשר היה להגדיר דווקא בתור ילדה חמודה שמצטלמת היטב. מאז המוסית הקטנה גדלה וכך גם אהבתה לזרקורים ולפלאש של המצלמה התעצמה אף היא, עד לכדי הפיכתה לאימפריה של ממש.

קייט מוס, אז והיום | צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס

טיירה בנקס >>

טיירה, שמככבת עכשיו בעונה ה-20 (!) של תוכניתה המצליחה, "הטופ מודל הבאה של אמריקה", מראה לכולם איך כבר בגיל צעיר ידעה שעם שם משפחה כמו בנקס מגיעים רחוק. התעלומה היחידה היא: לאן נעלם הקרזול?

טיירה בנקס אז והיום

בר רפאלי >>

הנציגה הישראלית שלנו נהנית לפרסם תמונות שונות בטוויטר ובאינסטגרם לשלל מעריציה. כאן היא השקיעה עד כדי סריקת תמונה שלה יחד עם אביה לאינסטוש וכתבה ככה שכולם ידעו ש"אבא שלי הוא הכי טוב בעולם כולו!".

בר רפאלי אז והיום | צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס

קנדיס סוונפול >>

בגיל 24 הדוגמנית הדרום אפריקאית שמככבת בגדול בתצוגות "ויקטוריה סיקרט" ואפילו ברשימת הדוגמניות העשירות בעולם של פורבס, מראה שכבר בגיל צעיר היא ידעה איך ללבוש את הבגד ולא לתת לבגד ללבוש אותה.

קנדיס סוונפול אז והיום

מירנדה קר >>

לפני מספר חודשים פרסמה הדוגמנית המצליחה, אשת החיל של אורלנדו בלום, תמונה שלה באמבטיה עם אחיה והראתה לעולם שמספיק שיש לך שתי גומות חן מהממות, חיוך כובש ועיניים גדולות ואין מה לדבר, את נועדת לגדולות.

מירנדה קר אז והיום | צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס

היידי קלום >>

אם יש דוגמנית שאוהבת לחלוק כמעט הכל עם המעריצים שלה, זו היידי קלום, שמנצלת כל הזדמנות שיש לדפוק פוזה חצי עירומה למצלמה ולהעלות אותה לטוויטר. במקרה הזה היא הצטנעה והעלתה תמונה שלה מסביבות גיל תשע, שם היא מצביעה על צד גראנג'י הרבה יותר שמעולם לא ראינו בה. אולי באחת ממסיבות ליל הקדושים המפורסמות שלה עוד יתמזל מזלנו?

היידי קלום אז והיום

ג'יזל בונדשן >>

הדוגמנית היפהפיה פרסמה תמונה בטוויטר שלה (מצד שמאל) יחד עם אחיותיה וכתבה, "שלושת המוסקטרים". קשה לדעת מה האחיות החמודות חושבות על כך שאחותן נחשבת לאחת הדוגמניות היפות והמצליחות בעולם בעוד אף אחד שמע עליהן אבל דבר אחד בטוח, כבר אז ג'יזל הייתה בעלת שילוב הצבעים היפה בעולם.

ג'יזל בונדשן, אז והיום

אלסנדרה אמברוסיו >>

אין ספק שאניה, בתה של דוגמנית הבית של ויקטוריה סיקרט, דומה לה שתי טיפות מים. רק מבט אחד בתמונה של הדוגמנית המתוקה יחד עם אחותה ואפשר להבין שהיופי רץ במשפחה. ואגב, השמלה המשובצת הזו לא פחות מהורסת.

אלסנדרה אמברוסיו, אז והיום | צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס

אל מקפירסון >>

הרבה לפני יישור השיניים, הדוגמנית הידועה בתור "הגוף" ידעה לדפוק חיוך למצלמה. מאז, בעזרת הרבה ספורט אתגרי ונישואים טריים לאחרונה נראה שהחיוך נשאר יציב.

אל מקפירסון אז והיום | צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס

לילי אלדרידג' >>

כמו אלסנדרה אמברוסיו, חברתה המלאכית של ויקטוריה, נראה שלילי אלדרידג' כבר הבינה איך לדפוק פוזה מהממת למצלמה בגיל צעיר. עם שיער פרוע, שתי גומות מתוקות וחיוך שובב אותנו אין ספק שהיא כבשה. מעניין מה יש למירנדה קר, המודחת מהרשת של בגדי ההלבשה התחתונה, לומר על הלוק הדומה של השתיים שמפגינות שתי גומות זהות, עיניים גדולות וחיוך מהמם.

לילי אלדריג' אז והיום | צילום: אינסטגרם, גטי אימג'ס

השאירו תגובה