גרייס קלי החדשה: מיהי בת המלוכה שמסובבת ראשים?

מדינת מונקו הקטנה ממשיכה לספק לעולם האופנה חדשות מלאות סטייל | הפעם מדובר בפאולין דוקרואה בת ה-19, בתה של הנסיכה סטפני המציגה עור פורצלן וגנים משובחים במיוחד

מאת  | ‏ 19 אוגוסט 2013

פאולין דוקרואה, בת המלוכה ממונקו | צילום: גטי אימג'ס

גם בחברה המודרנית, נראה שהאנושות זקוקה לבני המלוכה שלה יותר משהם זקוקים לאישור הציבור להמשך המפעל הראוותני הזה. את הדוגמה הטובה והפוטוגנית ביותר מספקת היום הדוכסית הטריה מקיימברידג', קייט מידלטון, שכל אלמנט בחייה מסקרן ומסעיר לא רק את בני עמה אלא את כלל מחזיקי הטלוויזיות בעולם. אולם נדמה ששושלת אחת לא מספיקה והצהובונים ממשיכים לתור את הגלובוס אחר בתי מלוכה נוספים המציעים אופציות אטרקטיביות לדון בהן.

האופציה החדשה בשוק היא פאולין דוקרואה, לבית גרימלדי, הוא בית המלוכה של מונקו. הנקודה הקטנטנה הזו על הגלובוס ידועה בעיקר באירועי חברה של שועי עולם ובבית המלוכה העסיסי שלה. השיא כמובן התרחש די מזמן, כשהמלך רנייה השלישי בחר בכוכבת הוליוודית יפהפייה, גרייס קלי, לרעיה.

את הסוף העצוב לסיפור הזה אנחנו כבר יודעים אבל מדי פעם מגלים מגזיני האופנה עניין מחודש באחד מהצאצאים הבאים בשושלת – בייחוד בצאצאיות- ומצמידים מיד את הייחוס של קלי המנוחה.

דוקרואה, בתה בת ה-19 של הנסיכה סטפני והשמינית בתור לרשת את הכתר, הגיעה ככל הנראה לגיל בו אפשר להתחיל, והיא לא מבזבזת זמן; הצעירה הופיעה לאירוע "Fight AIDS" השנתי במונקו עם אמה ואחיה. במכנסיים שחורים גבוהים וחולצת בטן צחורה עם שרוולים בעלי נוכחות, שצוותו לעקבים אדומים, היא לא יצרה מראה נועז או מקורי במיוחד אבל שכנעה את הצופים שיש במה להתעניין.

גרייס קלי, כוכבת הוליוודית ונסיכה בשעות הפנאי | צילום: גטי אימג'ס

פאולין ומשפחתה באירוע Fight AIDS

גם בלי הסבתא שלא זכתה להכיר פאולין שוחה בבריכת גנים משובחת ביותר; בת דודתה היא שארלוט קאסירג'י, שלפני מספר שנים זכתה להתעניינות גדולה בצרפת ותפקדה כפנים של גוצ'י.

פאולין ואחיה שניהם אוחזים במראה אטרקטיבי ביותר, והנסיכה סטפני עצמה הייתה מוקד להתעניינות ציבורית בזמנה, כשהשיקה קריירת פופ באמצע האייטיז ונכנסה לראש טבלאות המצעדים בצרפת – אזהרה, הממצאים קשים. היום, אם לשפוט לפי התמונות מאותה הגאלה, היא בעיקר מצליחה לשמור על גוון מתעתע של חום-כתום, ועל פרצוף מופתע-תמידית.

דוקרואה ג'וניור בהחלט יכולה למצוא את עצמה מחוזרת בקרוב על ידי העיתונים ומותגי העל השונים שתמיד אוהבים למנף מראה מצודד פלוס סיפור מוזהב מהאגדות, אבל על אף הלוק החביב שלה יש לציין שהיא לא הוכיחה אדג'יות אופנתית נכון לעכשיו, ומאחר והיא שחיינית אולימפית (כן, לייצג מדינה בת עשרה תושבים באולימפיאדה בהחלט נחשב!), היא לא מחזיקה בפיגורה כחושה של דוגמנית כלל וכלל. דווקא שינוי מרענן עבור הציבור הפשוט, כולנו זקוקים לבת מלוכה עם רגליים חזקות על הקרקע.

אימא סטפני - בת מלוכה וכוכבת פופ

שרלוט קרסיאגי - סטייל אייקון בפני עצמה | צילום: גטי אימג'ס

פאולין ואימא סטפני | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה