מה קרה לדוגמנית הכי לוהטת בתעשייה?

רשת H&M מנתקת כל קשר עם הדוגמנית קארה דלווין בעקבות פרשיית הסמים | האם אלו סימנים ראשונים לדעיכתה של הקריירה הטרייה?

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2013

קארה דלווין בתצוגת סתיו חורף 2013-2014 של H&M | צילום: יח"צ חו"ל

H&M החליטו לסיים את יחסיהם עם דוגמנית העל המבוקשת קארה דלווין, כתגובה מאוחרת לסקנדל הסמים בו הייתה מעורבת בחודש מרץ האחרון.

מטופשופ, דרך ברברי ועד שאנל, דלווין חורכת את מסלולי התצוגות בשנים האחרונות. הדוגמנית בת ה-20 הפכה לשם החם ביותר של עולם האופנה. בחודש מרץ התרחש אירוע שעתיד היה לשנות את פני הקריירה שלה, וכולל שקית אחת קטנה ומבוכה גדולה: דלווין נתפסה על ידי הפפראצי עם שקית ובה אבקה לבנה שנפלה מהתיקה בעת שחיפשה את המפתחות. מיחסי הציבור שלה, אגב, נטען כי יתכן וזו אבקת אפיה, אחרי הכל הבחורה גם אופה.

הילדה הרעה של עולם האופנה? קארה דלווין | צילום: גטי אימג'ס

אבל הסקנדל לא הפיל את קריירת הדוגמנות שלה לטמיון – להפך, בחודשים האחרונים היא קטפה קמפיין ועוד קמפיין, בינהם DKNY, פנדי ומולברי. קארה השתתפה בתצוגת סתיו-חורף האחרונה של H&M שהתקיימה בפריז לפני מספר חודשים וכן בקטלוג החברה בתחילת השנה. השבוע החברה קטעה את רצף ההצלחות, וחודשים לאחר פרסום התמונה המפלילה, מסרה דוברת הרשת כי הם מנתקים כל קשר עם הדוגמנית, "קארה איננה משמשת כפרזנטורית שלנו, היא לא ה'פנים' של החברה ורק השתמשנו בה לצורך התצוגה", אמרה בראיון למגזין "הסאן".

לרשת האופנה השבדית יש אפס סובלנות לשערוריות סמים – גם אם באזז כזה יכול לעלות את מחזור המכירות, הם לא מוכנים להיות מזוהים עם סקנדלים מסוג זה. בשנת 2005 הם היו הראשונים מתוך חברות אופנה רבות וגדולות, לבטל את יחסיהם עם הדוגמנית קייט מוס. לעת עתה, רק H&M החליטה לסיים את יחסיה עם קארה ואף חברה אחרת לא פרסמה הסתייגויות.

קארה דלווין בקטלוג H&M

הנסיך צ'ארלס לא מתרגש במיוחד מהשערורייה. קארה דלווין עם אחותה פופי | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה