פרסומת לוהטת לליין הלנז'רי של פנלופה קרוז

האחיות לבית קרוז עיצבו קו הלבשה תחתונה, וגייסו את המשפחה לעזרה על סט הפרסומת הפרובוקטיבית | פנלופה על כס הבמאית, הבעל חוויאר משחק ומוניקה ההריונית ניצבת עם בייבי דול

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2013

מתוך קמפיין ל'אג'נט של האחיות קרוז

קרוז (39) אמונה על התסריט והבימוי של סרטון הפרסומת של ל'אז'נט , הליין החדש אשר עיצבה עם אחותה הקטנה מוניקה (36) לחברת הלנז'רי הבריטית אייג'נט פרובוקטור. זוכת האוסקר ההורסת העדיפה להיות בצד השני של המצלמה ולהתמקד בהוראות בימוי, כנראה בשל הריונה המתקדם.

כבר כשנה ידוע שהשחקנית הבינלאומית ממוצא ספרדי מעצבת קולקציית קפסולה לחברת ההלבשה התחתונה הלוהטת בשיתוף אחותה מוניקה. זו אינה הפעם הראשונה שהשתיים מעצבות במשותף; את הקולקציה שעיצבו השתיים למנגו לפני מספר שנים הן גם דגמנו בעצמן.

פנלופה ומוניקה קרוז | צילום: גטי אימג'ס

כעת משהקו היה מוכן להשקה לקחה על עצמה פנלופה תפקיד נוסף, וביימה את הסרטון שליווה את הקולקציה. בסרטון כמויות קיצוניות של דוגמניות בהלבשה תחתונה, מתרפקות על כריות, רוקדות תחת זרם מים או שוכבות על מזרנים – ביניהן אירנה שייק, חברתו של כריסטיאנו רונלדו וכן מוניקה קרוז ההריונית אף היא, בבייבי דול מתחרה ורודה (ב-1:17, לכל המחפשים).

כשתי דקות יותר מדי לתוך הפורנו הרך הזה מופיע חאוויר בארדם בתלבושת פועל ומעיר את הצעיר שהזה את הפנטזיה הזאת בחום. מלבד בעלה, גייסה קרוז גם את אחיה לצורך הלחנת הפסקול האלקטרוני ואת אמה לעזרה על הסט. משפחת נואלס, מאחוריכם.

פנלופה עובדת על ליין הלנז'רי

ל'אג'נט של האחיות קרוז

ל'אג'נט של האחיות קרוז

ל'אג'נט של האחיות קרוז

השאירו תגובה