אלכסנדר וונג מחלק בגדים בחינם

מעצב העל הזמין בטוויטר להגיע ל"מסיבה סודית" שלו, במהלכה חולקו פריטים של בית האופנה העולמי | השאלה הגדולה: איפה אנחנו היינו בזמן הזה?

מאת  | ‏ 16 יולי 2013

אביב 2013 של אלכסנדר וונג | צילום: גטי אימג'ס

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאירועים שושואיסטים. מסיבה סודית עם קוד "ססמי הפתח" בכניסה בהחלט יכולה להעלות לנו את האדרנלין, בעיקר אם מחלקים בה פריטי מעצבים בחיני-חינם.

ביום שלישי שעבר המעצב הצעיר אלכסנדר וונג צייץ בטוויטר: "אנו מזמינים אתכם לאירוע של פעם בחיים", ביום שבת, 13 ביולי באזור המיטפקינג במנהטן. מי שעקב אחר ההאשטאג #WangSecret בדריכות קרא אלפי ציוצים של חולי פאשן המנסים להבין מהו הסוד הגדול, אשר התגלה ביום שבת בבוקר.

תור ארוך השתרך לאורך הרחוב, ומפה לאוזן כבר גילו את הבשורה: ארגזים מלאים בכל טוב מבית היוצר של וונג מחכים במתחם, עם פריטים הפנויים להובלה. מאה האנשים הראשונים בתור הורשו להכנס למקדש האופנה ולקחת כל הבא ליד – פריטי נשים בכל המידות, אך ללא תיקים ונעליים. ירוק הוא הצבע של 2013, כך שאנחנו לא מתביישים לקנא.

תור ארוך של ממתינים להכנס לאירוע של וונג | צילום: אינסטגרם, FASHIONISTA

והנה האדמה החרוכה אחרי עדר הפאשניסטים | צילום: אינסטגרם, FASHIONISTA

לפני מספר חודשים מונה וונג (29) למנהל הקריאטיבי של בלנסיאגה – החליף את ניקולה גסקייר. וונג מוכר בשל עיצוביו המחוספסים, מושפע מרחובות ניו יורק בשילוב סטייל ספורטיבי וקז'ואל, יחסי אהבה הדדיים עם התפוח הגדול שהרי הטריק השיווקי המוצלח ודאי יהפוך את וונג לאחת הדמויות האהובות בעיר. מעתה, מלבד "ילד גאון", "עילוי" או "מעצב מוכשר", וונג יקבל את התואר "הנדיב הידוע".

אלכסנדר וונג | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה