ניקול קידמן לוהטת בקמפיין חדש לג'ימי צ'ו

התקשנו לזהות את השחקנית ניקול קידמן שנטשה את מחלפותיה הבלונדיניות לטובת קארה אדמוני, עבור הקמפיין סתיו/חורף של מעצב הנעליים | "נהניתי לגלם דמות שהיא כל כך חזקה, סקסית ובשליטה"

מאת  | ‏ 2 יולי 2013

ניקול קידמן בקמפיין של ג'ימי צ'ו

זהירות, פצצה ג'ינג'ית לפניכם – ניקול קידמן בתפקיד פאם פטאל בקמפיין קולקציית סתיו/חורף 2013 בלוק אדמוני ומפתה, מיישמת היטב את מילות השיר של ננסי סינטרה, "המגפיים האלה נועדו להליכה. באחד מהימים האלה המגפיים האלה ידרכו עליך". אאוץ'.
| בהשראת היצ'קוק וסרטי פילם נואר |

מייקל ג'נסון אחראי על הסרטון והצילומים, וקיבל השראה מסרטי פילם נואר – מדמויות הנשים של הלמוט ניוטן ומגיבורות סרטי היצ'קוק כך שקידמן, זוכת פרס האוסקר, נכנסה בקלי קלות לתפקיד. בקמפיין המצולם נראית קידמן כשהיא יוצאת ממכוניתה בחצאית צמודה המדגישה את רגליה הארוכות והחטובות תוך שהיא מדגמנת שלל זוגות נעליים מהקולקציה, ביניהן מגפונים, נעלי עקב, נעלי סירה ואת גולת הכותרת של הקולקציה: מגף גבוה מעל הברך.

"ממש נהניתי לגלם דמות שהיא כל כך חזקה, סקסית ובשליטה", אמרה השחקנית. "נכנסתי למערכת יחסים עם הצלם ומייקל היה מאד אינטואיבי. הוא יודע מה אני חושבת ומרגישה ומסוגל לתרגם את זה דרך המצלמה".

ניקול קידמן מדגמנת מגפונים בקולקציית החורף של ג'ימי צ'ו

ניקול קידמן בקמפיין של ג'ימי צ'ו

ניקול קידמן בקמפיין של ג'ימי צ'ו

גם למנהלת הקריאטיב של החברה היוקרתית, סנדרה צ'וי, היו רק מחמאות לתת לקידמן. "ניקול לכדה את האוירה של קולקציית סתיו/חורף 2013 שלנו באופן מושלם. הדמות שלה מגלמת את האיכויות הרבות של ג'ימי צ'ו עבור נשים העונה- הן חזקות, סקסיות עם תחושה מתעתעת של מסתורין". כמו כן הוסיפה, "ניקול היא זיקית סטייל ויש לה יכולת להפתיע. היא מסוגלת לעבור בצורה חלקה מבגדי עבודה לשמלת קוטור בשטיח האדום ולשמלת יום אולטרה מתוחכמת ומשם לעבור לג'ינס ומגפי אופנוענים בזמן שהיא נראית כאילו לא עשתה שום מאמץ כלל. בקאן, למשל, היא הדגימה את מגוון הסגנונות שלה. היא יודעת מה הסטייל שלה ונשארת מלאת בטחון כל הזמן כך שהאופי שלה יוצא החוצה".

השאירו תגובה