פרסומת ללנז'רי: "אדוארד סנודן, יש לך עוד מה לחשוף"

חברת הלבשה תחתונה פונה לסוכן ה-CIA שהדליף מידע סודי בקמפיין החדש שלה, ומציעה לו לגלות פרטים אינטימיים ביותר - מתחת לבגדים | מסתבר שפוליטי יכול להיות סקסי בטירוף

מאת  | ‏ 2 יולי 2013

פרסומת להלבשה תחתונה של Blush Berlin

חברת ההלבשה התחתונה "בלאש ברלין" תעשה כמעט הכל כדי למכור חזייה ותחתונים, כולל ניצול סיפור פוליטי שערורייתי על מנת לעורר באזז סביבה. בפרסומות של החברה הברלינאית נכתבה פנייה מיוחדת עבור אדם ספציפי: "אדוורד סנודן היקר, יש עוד הרבה מה לחשוף". לסנודן, איש ה-CIA לשעבר שהדליף מידע סודי, יש כנראה עוד הרבה מה לחשוף מתחת לפריטי הלבוש הקטנטנים של הדוגמנית, למרות שאנחנו לא רואים מה עוד נותר מוצנע.

כמו כן, פנתה החברה ל-NSA, הסוכנות לביטחון לאומי בארצות הברית שמנסה לתפוס את סנודן: "היי NSA, רוצים קצת פרטים אינטימיים? אל תרגלו אחריהם, תקנו אותם!"

NSA, אל תרגלו אחר פרטים אינטיימים - תקנו אותם!

| "נציע לך את המקלט הטוב ביותר שתוכל לקבל" |

כדי להכניס אתכם ללופ, נספר כי אדוארד סנודן התפרסם לאחר שהדליף מידע סודי על תוכניות המעקב של סוכנות הביון האמריקאית, ה-CIA. ביוני האחרון סנודן הדליף אל עיתוני הגרדיאן והוושינגטון פוסט חומר מסווג על תוכניות סודיות ביותר של הסוכנות לביטחון לאומי (NSA). דרך מעשיו ניסה לחשוף אותם בתור האח הגדול שצופה במעקב יתר על כל תושבי ארצות הברית. ב-CIA ו-NSA קצת יותר מהתעצבנו והברנש ברח גם ברח.

אמש, סנודן התקוע בשדה התעופה במוסקבה מאז ה-23 ביוני איים שיגלה מידע נוסף שכן ארצות הברית רודפת אחריו בניסיון להחזיר אותו למדינה ולהעמידו לדין. "לא משנה כמה ימים עוד נותרו לי, אני מקדיש אותם למלחמה עבור צדק בעולם הבלתי שוויוני הזה".

עולם האופנה לא נשאר אדיש לסיפור הדרמטי ו"בלאש ברלין" ניצלה את הסיפור לטובתה. החברה פרסמה מספר מכתבים מרגשים בעמוד הפייסבוק שלה והדגישה את צידודה בסנודן. "אדוורד סנודן היקר, במקום להסתובב במוסקבה או אקוודור למה שלא תבוא לבלאש ברלין? אנחנו נציע לך את המקלט הטוב ביותר שתוכל לקבל. יש לנו מיטה ושמפניה. ואנחנו ממש מתייחסים יפה לפריטים האינטימיים של אנשים אחרים".

אדוארד סנודן | צילום: גטי אימג'ס

פריזם/טמפורה - שם הקוד לתוכנית של הסוכנות ביון אותה הדליף סנודן

| שחררו את פוסי ריוט |

זו לא הפעם הראשונה שהחברה הגרמנית מנצלת מומנטום פוליטי כדי לגנוב קצת מאור הזרקורים. שתי בנות הלהקה הרוסית "פוסי ריוט", נדג'דה טולוקוניקובה ומריה אלחינה, הואשמו ב"חוליגניות" ונכלאו לשנתיים אחרי שבצעו בכנסיה במוסקבה את שירם הקונטרברסיאלי, "תפילת פאנק" שקורא "לסלק את פוטין". שנה לאחר מכן החליטה החברה שאם מדונה ויוקו אונו פועלות למען שחרורן, למה שחברת לנג'רי לא תעשה את אותו הדבר ועל הדרך תקטוף את הפירות התקשורתיות?

על כן, במרץ השנה צעדה דוגמנית החברה ברחובות מוסקבה כשהיא לבושה בלבוש מינימלי של המותג בזמן ששיר של הזמרת פיצ'ס מתנגן ברקע. הסרטון הקצר והחושפני מקדיש את רוב זמן המסך להצגת הלנג'רי הסקסי והרבה פחות לדוגמנית שאוחזת בשלט שמבקש לשחרר את "פוסי ריוט", אבל העיקר שיש להם דעה, לא?

Blush בקמפיין לשחרור פוסי ריוט

השאירו תגובה