משקפי שמש אאוט, מונוקל אין: משקף על עין אחת

עזבו אתכם מקאמבק של שנות התשעים, הלהיט החדש בעולם משקפי השמש מגיע בכלל מהמאה ה-19 | דרמה קווין עם קריצה

מאת  | ‏ 30 יוני 2013

צילום: Etsy

עבור הפסלית והמאפרת, קריסטן פיליפס, משקפי שמש הן אקססורי חרוש יתר על המידה. לכן היא החליטה לפתח מונוקלים עשויים לייטקס שיפנו את הפוקוס אל עין אחת לבחירתכם. לטענתה מדובר בדרך המושלמת להשיג טאץ' דרמטי ללוק שלכם.

המעצבת בת ה-34 מפילדלפיה, ייצרה קולקציה הנקראת S. Anomalous באביב אשתקד ומתכננת להרחיב את הליין לקולקצייה חדשה לקראת אביב 2014. הפריטים עשויים לייטקס קליל, ונצבעים בצבעים מיוחדים המשווים למונוקלים מראה של עצמות, ברזל, אבן, בדים ועור. פיליפס עובדת כארבעים שעות על כל פריט, ואומרת שמדובר באקססורי שימושי שכן הוא מאפשר ראייה והוא נוח ביותר. נניח.

שיק? | צילום: Etsy

צילום: Etsy

| רטרו מהמאה ה-19 |

השנה, מסתבר, לא חוזרים רק לניינטיז או לסיקסטיז, אלא כמה עשורים קודם לכן, והפעם עם טוויסט עתידני משהו. "בתקופה פאנקיסטית פוסט אפוקליפטית של עולם שמבוסס על ריהוט רטרו, אתם תזדקקו להגנה עינית מפחידה רצח: אבל אתם תרצו לשמור על הקלאסה עבור כל הגאלות זומבים שתלכו אליהם", מספרת המעצבת בראיון. "עבדתי על מגוון של עיצובים תותבים שיתפקדו כמונוקל וחשבתי על הרעיון להכין מונוקל שמעוצב כמו ראש אריה שמחזיק עדשות בפיו".

וינונה ריידר, דריל האנה ומדונה עם מונוקל

הפריט הוינטג'י מגיע אלינו אי שם מהמאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. כפי שאמהות קושרות בחוט את המוצצים של ילדיהם לבגדיהם, כך נהגו אנשי האריסטוקרטיה לקשור את המונוקל באותם ימים. סמל הסטטוס הגברי נועד לתקן את הראייה בעין אחת בלבד והיווה לוק מסוקס לכל מיסטר דארסי צעיר.

לא רק הבריטים והאמריקאים חיבבו את המשקף אלא גם קציני הצבאות הגרמניים בשתי מלחמות העולם שהפכו אותם לסמל המסחרי שלהם. בל נשכח את המפורסמים שבין חובשי המונוקל – חברו הטוב ביותר של שרלוק הולמס, דר. ג'ון ווטסון, וכמובן הערפד הסופר מרחוב סומסום. מדונה ערכה מחווה למשקף הסטייליסטי בקליפ "Express Yourself", ומגזיני האופנה אוהבים לשדך את האקססורי למושא הצילום כדי לייצר לוק מתוחכם ומתחכם.

כעת כל מה שנותר לעשות הוא לבחור את העין שתרצו לקשט. את היצירות תוכלו לרכוש באטסי במחירים הנעים בין 205-336 ש"ח.

קצת מפחיד, לא? | צילום: Etsy

דרמה קווין | צילום: Etsy

השאירו תגובה