בגדי המלך החדשים: גבר עירום בתצוגת האופנה של D&G

זה היה שבוע קשה עבור צוות מעצבי העל דולצ'ה וגאבנה, שהתחיל בגזר דין של 20 חודשי מאסר בשל העלמת מיסים והסתיים אתמול עם פלישה של גבר עירום לתצוגת המסלול שלהם

מאת  | ‏ 23 יוני 2013

היי, יש כאן איש עירום. תצוגת אופנת גברים אביב קיץ 2014 של D&G

שלושה ימים לאחר שצוות מעצבי העל דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה נידונו ל-20 חודשי מאסר בשל העלמת מיסים, היינו בטוחים שכלום לא יוכל לגזול מהשניים את תשומת הלב. אבל אז הופיע בחור עירום שהשתלט על המסלול שלהם במילאנו.

| פארסה על הקט ווק |

דולצ'ה וגבאנה הציגו את קולקציית הגברים שלהם לאביב קיץ 2014, בעוד מרחפת החלטת בית הדין לשלוח אותם למאסר בשל העלמת מס. בתחילת התצוגה עלה גבר עירום למסלול והתחיל להדס כאחד הדוגמנים. זהותו של המתערטל ממוצא גרמני טרם ידועה כמו גם הסיבה שגרמה לבחור האקצנטרי לפלוש למסלול – האם יש קשר לפרשת העלמת המס? לא ברור, אבל כנראה שהיו דברים חשובים יותר שעניינו את הקהל:  נעלי הסניקרס האדומות שלרגליו של החשפן ושני הקעקועים על ישבנו וגבו. איבר מרכזי נוסף גנב את ההצגה, אבל על כך לא נרחיב.

אחלה אאוטפיט. תצוגת אופנת גברים אביב קיץ 2014 של D&G

חייבים להודות לבחור יש יכולות. אולי לצרפו כדוגמן בתצוגה הבאה? תצוגת אופנת גברים אביב קיץ 2014 של D&G

הקולקציה, עניין שולי בכל הפיאסקו הזה, נוצרה בהשפעת המיתולוגיה היוונית והאלים היוונים ביניהם אפולו וזאוס. למרות האשמות העלמות המס אותן המעצבים שללו מכל וכל, הקולקציה כללה גם יצוג של מטבעות עתיקים מקטניה, סירקיוז, טאורמינה ומסינה (קווינסידנס? אנחנו חושבים שלא). אגב, כשנשאלו על ידי ה-Telegraph מה דעתם על ההאשמות, סטפנו גבאנה טען, "אנחנו בשוק ממה שקורה. אבל אנחנו גם רגועים כי אנחנו יודעים שאנחנו חפים פשע. אנחנו מתנגדים ואני מרגיש חזק. אבל היום לא יום טוב לדבר על זה כי יש לנו תצוגת מסלול". הוא רק לא ידע מה מצפה לו שם.

הערעור של השניים יצטרך לחכות די הרבה זמן כיוון שבאיטליה יוצאים, איך לא, לחופשת קיץ ארוכה בבתי המשפט מה שאומר שהמעצבים חופשיים, לפחות עד חג המולד.

מטבעות עתיקים ומדי אסירים. תצוגת אופנת גברים אביב קיץ 2014 סופר אקטואלית | צילום: גטי אימג'ס

דולצ'ה וגבאנה בסיום התצוגה | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה