חולמים להיות המעצבים הבאים של שאנל? שלמו הרבה כסף

השטן לובש שאנל, למטרה טובה: קרל לגרפלד מציע במכירה פומבית התמחות בבית האופנה המפורסם, לכל המרבה במחיר | הסכום כולו ייתרם לילדים במצוקה

מאת  | ‏ 17 יוני 2013

קולקציית הקרוז של שאנל | צילום: גטי אימג'ס

בנשף הצדקה של ארגון Naked Heart תיערך מכירה פומבית מיוחדת במינה: התמחות חד פעמית בבית שאנל לצדו של קארל לאגרפלד, האיש והשערורייה. הסכום הגבוה ביותר ייתרם לילדים במצוקה באמצעות הארגון שהקימה הדוגמנית נטליה וודיאנובה, שעל הדרך עוזרת גם לילד או ילדה עם אמביציה להכנס מרצונם החופשי למצוקה.

האירוע, שיערך במונאקו בסימן הריביירה בשנות השבעים, צפוי להיות מפואר ביותר ומשובץ בכוכבים רבים מעולם האופנה, הקולנוע והמוזיקה. עם הופעות של מוזיקה קלאסית וקאזינו בסגנון מונטה קארלו, האירוע צפוי להיות זוהר ביותר. מטרתה של הדוגמנית הרוסיה המצליחה היא לגייס חמישה מיליון יורו, ועד כה נשפי הצדקה שערכה סיפקו לארגון כשבעים אחוז מהכסף לו היה זקוק – מרשים, ללא ספק.

מלבד הזכות לחטוף צעקות מהעוזר של העוזר של העוזר של לאגרפלד ולהדרדר אט אט להפרעת אכילה, תימכרנה באותה מכירה פומבית חוויות בלתי נשכחות נוספות, כמו צפייה באופרה מתוך תא פרטי מלכותי ומשחק טניס עם שחקן ברמה בינלאומית.

השטן לובש שאנל? התמחות אצל קארל לגרפלד | צילום: גטי אימג'ס

נטליה וודיאנובה | צילום: גטי אימג'ס

לא ידועים כרגע פרטים נוספים על העסקה מאחורי ההתמחות, אך נוכל לספר כי בדרך כלל התמחויות בבתי אופנה כוללות הרבה עבודה סיזיפית עם מעט סיכוי לזהור. מתמחים עוסקים בעבודה השחורה בסטודיו, בין אם מדובר בספירת ואיגוד נוצות או בתפירת שולי שמלה בעבודת יד של עשרות שעות, לרוב לא מדובר בליווי צמוד של העילוי עצמו, שנמצא מעט מאוד בתהליך העבודה המעשי. אבל אולי בשל הנסיבות המיוחדות בהן נוצרה משרת ההתמחות הזאת, המציאות תהיה שונה.

השאירו תגובה