כוכבת "אני חולם על ג'יני" חוזרת, ולובשת את אותה חולצת בטן

ברברה אידן, ג'יני בשבילכם, הייתה אייקון אופנה אי שם בסיקסטיז | השבוע היא הוכיחה לנו שגם בגיל הזהב היא מיישרת קו עם טרנדים עולמיים, ולבשה חולצה בטן קטנה במיוחד במסיבה לוהטת שבמרכזה תצוגה של רוברטו קוואלי

מאת  | ‏ 29 מאי 2013

ברברה אידן מראה לכולם למה היא עדיין ג'יני

בגיל 78 נדיר שאישה תרצה מיוזמתה להציג את בטנה בפומבי. אלא אם כן מדובר בברברה אידן, הלא היא ג'יני מ"אני חולם על ג'יני" שחשפה ב"גאלת הלייף" בוינה השבוע בטן מעוררת קנאה וחוש אופנה מפותח. בעודנו מתנשפות בחדרי הכושר, מנגבות את הזיעה מהפנים ונזכרות בחורף בחיבה, לכולנו ברור מה המטרה: השגת בטן שטוחה למען נוכל להשוויץ בה בחופים ובמועדונים כשאנחנו לבושות בטרנד הכי לוהט של העונה: חולצות בטן א-לה "בוורלי הילס 90201" המקורי.

יש שיגידו כי הטרנד החל למעשה עוד בסיפורי "אלף לילה ולילה" בקרב רקדניות בטן שופעות סקס אפיל. אולם, חולצת הבטן המוכרת ידעה מגוון גלגולים ביניהן המחוך משנות ה-50-60 ועד חולצת הבטן המוכרת יותר בשנות ה-90. כך או כך, בכל גילגוליה, ידע הטרנד אישה אחת שהפכה אותו לאיקוני ולא, אנחנו לא מדברים על מיילי סיירוס.

ברברה אידן אז והיום. לבטן שטוחה אין גיל

ברברה אידן היא ג'יני מסדרת הקאלט השנות שישימית, "אני חולם על ג'יני" שרצה בין השנים 1965-1970. את מעמד הסלב שלה השיגה בעזרה לא קטנה של בטנה החטובה שסייעה לה לגלם את דמותה של ג'יני בת ה- 2000 שלבושה באופן תמידי בחליפה חושפנית ועושה ככל שעולה על רוחו של האדון שלה בו היא מתאהבת. ממש סיפור אגדות פמיניסטי בקיצור. החליפה עוצבה על ידי מעצבת התלבושות גוון וויקלינג ואת צבעיה האדומים-וורודים בחרה אידן.

מסתבר שאידן השאירה את החליפה בארון, אין לנו מושג למה, ולמען האמת אנחנו לא רוצים לדעת באילו הזדמנויות היא מוציאה אותה. אידן ביצעה גיהוץ מתבקש, סידרה את שיערה באופן זהה לזה של דמותה וקצת לפני גיל 80 הזכירה לכולנו שהיא, כמו השחקן ההוא ששיחק את סטיב ארקל, תמיד תהיה זכורה בתור אותה דמות שהיא שיחקה אי שם בשנות השישים.

גאלת "לייף" ה-21 במספרה שנערכה בוינה ביום שבת האחרון הינה אירוע ההתרמה הגדול ביותר באירופה למען חולי איידס או HIV. האירוע מאורגן על ידי עמותת "איידס חיים" של גרי קזלר וטורגום פטרז'יאן שהקימו את העמותה בשנת 1992. הגאלה השנה הייתה בסגנון "אלף לילה ולילה" (אמרנו כבר טרנד או לא אמרנו?) וכללה מופעי רקדנים מרהיבים בתלבושות צבעוניות וביניהם את אדם למברט שהתחפש כשג'יני (אבל ההוא מאלאדין) והצטלם לצידה של אידן.

בין האורחים בגאלה מצאנו את אלטון ג'ון, פרגי ההריונית ביותר, כרמן אלקטרה שדפקה הופעה על אפיריון, הילארי סוונק שניסתה להיראות קשורה וכמובן גם את קרולינה קורקובה שגנבה את ההצגה בתצוגת האופנה המרהיבה של רוברטו קוואלי. והיה אחד, ביל קלינטון שאף הופיע כאילו מאמצע שום מקום בשל 'קסמיה' של הג'יני אידן: שילוב ידיה זו בזו, הנהון בראשה וקריצה כפולה. עכשיו נסו זאת בבית ואולי גם אתן תצליחו להיכנס לחולצת בטן בגיל 78.

רוברטו קוואלי, קרולינה קורקובה וחברים ב"גאלת הלייף" בווינה

השאירו תגובה