אחוות הטבעת: לא על האצבע לבדה

טבעות כפולות, אחת על השנייה, בין האצבעות ועל פרק האצבע הקטנה | בקיץ הקרוב האצבעות שלנו מקבלות את מלוא תשומת הלב בעזרת טבעות בעלות אדג'

מאת  | ‏ 13 מאי 2013

מיה גלר | צילום: גיא כושי ויריב פיין

טבעות, טבעות, טבעות. העומס הרב שכבתי שב אלינו הקיץ ויוצר מראה שופע ששואב השראה ממקורות רבים. מראה שבטי שקורץ לאינספור סוגי שבטים, משבטי מדבר ועד צוענים, והמראה הטרופי לצד נטייה חללית סייבורגית. כולם משחקים תפקיד הקיץ. אבל מה לעשות שהקיץ, למרבה הצער, הוא לא העונה המתאימה להתעטף בה בשכבות. מה עושים? מתאבזרים כמובן.

הטבעות מצטרפות לשרשראות הסטייטמנט ולפרקים העמוסים בצמידים, ולעגילים התלויים הדומיננטיים. מסלולי התצוגות לאביב קיץ 2013 לא הזניחו את כפות הידיים; עם תשומת לב הולכת וגדלה למניקור זה היה רק עניין של זמן עד שהטבעות יתפסו מקום של כבוד.

ראינו את זה אצל בלנסיאגה, שהציגו טבעות קפיץ זהובות ומאסיביות, על כל האצבעות באחת הידיים. בוטגה ונטה הציגו טבעת קוקטייל גדולה וקוצנית בשחור, וטורי ברץ׳ טבעת צבעונית שמכסה את פרקי האצבע. בקנזו המשיכו את ההצלחה של סוודר הנמר והציגו טבעות בדמויות של חיות, טרנד רותח על ביגוד כמו גם על אביזרים.

סלבריטאיות מתקשטות כבר בשנה האחרונה ביותר ויותר טבעות קוקטייל כתכשיטים על שטיחים אדומים, שוב, משום שתשומת לב רבה יותר ניתנת לציפורניהן ולדוגמאות היחודיות שעליהן. מי מהן תאמץ את המראה העמוס ביום יום?

ימין, למעלה - בוטגה ונטה; שמאל - בלנסיאגה; ימין, למטה - קנזו; שמאל - טורי בורץ'

ימין, למעלה - ריטה אורה, שמאל - ריהאנה וג'ניפר לופז

מתוך CR המגזין של קארין רויטפלד

בארץ הגרסה המקומית שלנו לאיט גירלז, קליקת האינסטגרם של הדוגמנית אניה מרטירוסוב והסטייליסטית (והגירלפרנד של אסף הראל) נסטיה ליסנסקי כבר השיקות האשטאג עברי שחוגג את הטרנד, מוזמנות לחפש #מלאטבעות באינסטגרם ולראות אם הסיפור הזה מדבר אליכן. מצאנו גם את נינט, הרוקסטארית – או לפחות בסטייל של רוקסטארית – המקומית שלנו בטבעות עם נוכחות.

#מלאטבעות | צילום: אינסטגרם

נינט עם טבעת של מיה גלר | צילום: יח"צ

אז איך עושים את זה ביום יום? יש לדאוג לטבעות שלא לוחצות על האצבע ולא משייטות עליה בחופשיות יתרה, להתאים את הנרטיב הכללי של הטבעות כדי שהעומס יראה מכוון ולא כאילו שפכת על עצמך דוכן בשוק הכרמל, ולזכור שבדרך כלל, אם נוצר עומס במוקד אחד, כדאי שהמוקדים האחרים יצטיינו בנקיון שידגיש את הכוונה. לכל אחת פרקי אצבע שונים, ולכל אחת יחמיא עובי אחר, צבע אחר וסגנון אחר.

>> מהומה רבה על אצבע אחת

1. Yaarit and Kristin, מחיר: 2,200 ש"ח
2. Yaarit and Kristin, מחיר: 19,500 ש"ח
3. פנדורה, מחיר: החל מ-295 ש"ח
4. קרן וולף, מחיר: 450 ש"ח
5. אלדו, מחיר: 89 ש"ח
6. פזית קידר, מחיר: 295 ש"ח
7. מיה גלר, מחיר: 550-650 ש"ח
8. בידארט, מחיר: 699 ש"ח

>> מחזיקות אצבעות

1. זאדיג&וולטייר, מחיר: 1,050 ש"ח
2. H&M, מחיר: 50 ש"ח
3. דנה בלום לחנות מוזיאון ארץ ישראל ת"א, מחיר: 290 ש"ח
4. ה.שטרן, מחיר: 96,520 ש"ח
5. אבגד, מחיר: 58 ש"ח
6. מיה גלר, מחיר: 1,250 ש"ח
7. אמארו, מחיר: 429 ש"ח
8. PK פזית קידר, מחיר: 375 ש"ח
9. יוריני לסטודיו יויו32, מחיר: 580 ש"ח
10. JUST BELIEVE בבוטיק צ'וצ'ה, מחיר: 440 ש"ח

השאירו תגובה