חדש תחת השמש: מסגרות מבמבוק, משקפיים בהדפסת תלת מימד

רון ארד מדפיס משקפיים, מסגרות מבמבוק מאיימות להשתלט על הפנים וליין משקפיים של ויקטוריה סיקרט נחת בארץ | כל מה שחם בעולם משקפי השמש

מאת  | ‏ 13 מאי 2013

משקפי pq בעיצוב האמן רון ארד צילום רנקין (1) - Copy

משקפי pq בעיצוב האמן רון ארד | צילום: רנקין

העתיד כבר כאן: משקפי שמש בהדפסת תלת מימד

המותג pq בעיצוב רון ארד מציג את קולקציית SPRINGS, משקפיים בהדפסת תלת מימד. כמו כל יצירותיו של ארד, גם כאן ערך האינדיווידואליות עליון. הרי מי עוד יחשוב על יצירת משקפיים במדפסת?

תחומים רבים עושים שימוש בטכנולוגיית הדפסת תלת מימד: צעצועים, חלקי רכבים, תחליפי עצמות למנתחים ועוד. הקולקציה המיוצרת בבריטניה בנויה ממשקפיים העשויות פוליאמד, שנוצרות על ידי תוכנת עיצוב ממוחשבת בפעולה אחת. העיצוב מתבצע על ידי מחשב, לאחר מכן במכונה דמוית תנור, קרני לייזר מדפיסות שכבות דקיקות מפלסטיק ויוצרות מוצר מוגמר ממקשה אחידה. התוצאה: משקפי שמש הפועלים כמקשה אחת. בצדי המשקפיים חיתוך דמוי זימים, המאפשר לידיות המשקפיים לנוע פנימה בחופשיות (אך לא כלפי חוץ) וכך נוצר הרוחב והלחץ המושלם על הראש בעת הרכבתם.

בקולקציה כ-240 דגמי משקפיים. מאחר ועלויות הייצור בהדפסה זולות מאופן הייצור הרגיל, מחיר המשקפיים זול מהקולקציות האחרות של pq, החל מ-2,000 ש"ח. להשיג בחנויות האופטיקה המובחרות.

pq בעיצוב האמן רון ארד, מחיר 1,500 ש"ח | צילום: סטודיו pq

רואים ירוק: מסגרת עשויה במבוק

טרנד איכות הסביבה שסחף את עולם האופנה בשנים האחרונות לא פסח על אגף האופטיקה. אחרי בגדים עשוי במבוק הנמכרים ב-Bloomingdale's ,גאפ ומייסיס, גוצ'י הכניסו את החומר הטבעי למשקפי השמש שלהם. כעת, חברת Go Panda החליטה לייבא את השוס לארץ ולהחליף את המסגרות העשויות פלסטיק ומתכות במסגרת בקבוק טבעית בעבודת יד.

למה דווקא במבוק? המזון הבסיסי של הפנדות (ומכאן שם החברה) ידוע בחוזקו וביכולתו לגדול לבד ללא צורך בחומרי הדברה, דשנים או הרבה מים. צמח הבמבוק פולט 35% יותר חמצן מאשר עץ. בנוסף, הבמבוק עמיד ויש לו חוזק לחיצה גבוה יותר מתערובות רבות של ברזל מה שהופך אותו לחומר גלם מושלם ועמיד למשקפי השמש.

הקולקציה של משקפי השמש כוללת שמונה דגמי יוניסקס, במחיר אחיד של 499 ש"ח. ניתן למדוד דרך האתר את הדגמים, באמצעות סריקה של תמונה שלכם. הקנייה דרך האתר.

משקפי במבוק של גו פנדה | צילום: איה בן עזרי

משקפי 'גו פנדה', 499 ש"ח | צילום: איה בן עזרי

לנז'רי למשקפיים: לראות את העולם בוורוד

VICTORIA'S SECRET, המותג שמצליח להכיל סטייל, דיאטות מופרכות וניחוח סקס בעת ובעונה אחת, משיק לראשונה בישראל את קולקציית משקפי השמש. לראשונה החלו לעבוד עם תאגיד Safilo, יצרן משקפי שמש איטלקי המייצר גם את משקפי השמש של דיור, ולנטינו, ג'ימי צ'ו, מארק ג'ייקובס ועוד. בהשוואה לקולקציות קודמות שנמכרו ברחבי העולם, השנה, בשל החיבור ליצרן האיטלקי, האצטט (חומר פלסטי ממנו מורכבת המסגרת) יותר עמיד.

שלוש קבוצות עיצוביות עיקריות בקולקציה הנוכחית: Aviator – משקפי טייסים, Acetate – אוברסייז מפלסטיק ו-Shield – מעין "מסכה" העשויות עדשה אחת מלוטשת לכל אורכן, עם מוטות אצטט ועיטור תכשיט. שמות דגמים נוספים מתכתבים עם מוצרי ויקטוריה סיקרט – Bombshell, Angel, Incredible ועוד.

הדגם הנמכר ביותר ברחבי העולם הוא משקפי פלסטיק גדולות מסדרת Incredible (בתמונה), בדגש על ורוד וסגול. מעניין מה יהיה הלהיט בישראל. טווח מחירים: 488-547 ש"ח. ניתן להשיג בחנויות "ויקטורי'ס סיקרט" בנתב"ג במתחם "שחקים" ובדיוטי פרי נתב"ג .

מוכנות לים. תצוגת אופנה של ויקטוריה סיקרט | צילום: גטי אימג'ס

ויקטוריה סיקרט | צילום: תמר מצפי

השאירו תגובה

 

  • הזוג הלפני האחרון נראה ממש כמו משקפיים של KSUBI

    מאת: עדי |‏ 16 במאי 2013 | 13:08