סיפורי אלף לילה ולילה 2.0: הדוגמנית שהפכה לנסיכה

קנדרה ספירס, הידועה בכינויה "מיני סנדי קרופורד", תינשא לנסיך ערבי מיליארדר | ספירס צעדה על המסלול של שאנל, לואי ויטון וכעת תצעד על המסלול לחופה

מאת  | ‏ 30 אפריל 2013

קנדרה ספירס בקמפיין "אסקדה"

אם חשבתם שזה קורה רק בנסיכויות אירופיות או פעם בקייט מידלטון, טעיתם ובגדול. סיפורי נערה-שהפכה-לנסיכה קורים בתדירות גבוהה יותר משחשבנו, בזכות נסיכים מלילות ערב.

קנדרה ספירס (24), דוגמנית אמריקאית שהתגלתה בתחרות של סוכנות הדוגמנות פורד, התגלתה שוב, הפעם על ידי הנסיך רחים אגה קאן, בנו של הוד מלכותו, כארים אגה קאן, האימאם של זרם הניזארי באיסלאם, שנמנים עמו כ-15 מיליון מאמינים. לא ביג דיל. לא מדובר בנסיכות גיאוגרפית, רחים אגה קאן (42) הוא נסיך ללא אדמה ולמרות זאת הוא נחשב לאחד מהרויאלס העשירים בעולם, ומגיע ממשפחה רבת נכסים ועסקים – בין השאר בעסקי מרוצי הסוסים והיאכטות.

קנדרה ספירס ורחים אגה קאן

| קייט מידלטון, מאחורייך |

הזוג דווקא שמר את דבר היחסים לעצמו, ככל הנראה עניין האיסלאם שיחק כאן את תפקיד השושואיסט, וכעת יצאה הודעה רשמית מטעם האב הגאה שהכריזה על האירוסין בצירוף תמונה רשמית של השניים, קאן בחליפה וספירס בשמלה כחולה וסגורה למדי, כשטבעת אירוסין מכובדת ביותר על אצבעה. מזכיר קצת זוג מלכותי אחר, יש לציין.

קנדרה ספירס מוזכרת בתקשורת האופנה כ"מיני סינדי קרופורד", כינוי שהקנתה לה נקודת החן מעל השפה העליונה והמחלפות הארוכות והבריאות של שיערה החום. משהו במראה הקורן והכל אמריקאי שלה קנה לה מקום בתצוגות והפקות רבות והיא הוכיחה גם לא מעט ורסטיליות כשצעדה על מסלולים במראות שונים ומגוונים. בין השאר צעדה עבור שאנל ולואי ויטון והשתתפה בקמפיינים של קלווין קליין ודיאן פון פירסטנברג.

קנדרה ספירס בקמפיין של "מוסקינו"

קנדרה ספירס בקמפיין של "אסקדה"

גם ארוסה של קנדרה הוא צאצא של נישואי נסיך-דוגמנית; אמו היא שרה קרוקר פול, דוגמנית עבר בריטית. היא, אגב, פרשה מדוגמנות, המירה את דתה לאסלאם ואימצה גם שם מוסלמי. האם זה מה שצפוי לדוגמנית האמריקאית הצעירה? אין לדעת. בתור התחלה הטקס יערך בהתאם לדת המוסלמית ונראה שזה לא ממש טורד את מנוחתה של המאורסת הטרייה, שצייצה בטוויטר "תודה רבה על כל הציוצים החמים, אנחנו מאוד מתרגשים". שיהיה במזל.

השאירו תגובה