זה קורה לטובים ביותר: אנה וינטור ומארק ג'ייקובס באאוטפיט זהה

אנה וינטור ומארק ג'ייקובס הגיעו לפרימיירת הסרט "גטסבי הגדול" עם אותו מעיל בדיוק | הם דווקא נראו די משועשעים מכל הסיפור

מאת  | ‏ 28 אפריל 2013

אנה וינטור ומארק ג'ייקובס | צילום: אינסטגרם

לא רק קייטי פרי ודומותיה – פאדיחת לבוש נוסח קלי וברנדה בנשף האביב מתקיימת גם בין אושיות אופנה מן השורה הראשונה. בליל חמישי האחרון אנה וינטור (63) ומארק ג'ייקובס (50) מצאו עצמם עוטים את אותו מעיל בדיוק בפרימיירה של "גטסבי הגדול".היינו בטוחים שמקרה כזה יסמן את קץ העולם כפי שאנו מכירים אותו, האדמה תפער את פיה וגברת וינטור תפיל את ג'ייקובס פנימה – רק שלא ישימו לב לתקלה. אבל האפוקליפסה איחרה לבוא ולמעשה, השניים נראו די מבסוטים מכל העניין – דוגמא טובה עבור פשוטי העם כיצד להתמודד עם משברים מסוג זה. איימי אסטלי, עורכת Teen Vogue ניצלה את ההזדמנות לתעד דרך האינסטגרם והטוויטר את המאורע ההיסטורי. "מוחות גדולים חושבים דומה", צייצה אסטלי.

המעיל התואם עשוי פרווה וחינניות מעטרות אותו, מקולקציית קיץ 2013 של פראדה. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רואים את וינטור עם המעיל הנ"ל.

משמאל לימין: אנה וינטור בתערוכה של מריו טסטינו, אוקטובר 2012 ובשבוע האופנה בלונדון, פברואר 2013 | צילום: גטי אימג'ס

צחוקים. אנה וינטור ומארק ג'ייקובס | צילום: אינסטגרם

האם וינטור וג'ייקובס הסתמסו לפני האירוע והחליטו לתאם תלבושות, או שמא מדובר בצירוף מקרים? יש לנו תחושה שהאופציה השנייה היא הנכונה, ולמען האמת לא מדובר בקווינסידס נדיר שהרי מדובר בהזדמנות לחלוק ריספקט למיוצ'יה פראדה, שעיצבה את כל התלבושות עבור האדפטציה הקולנועית של "גטסבי הגדול". יתרה מכך, שם הדמות הראשית ביצירה הוא דייזי (חיננית), אולי סיבה נוספת לכך שהחליטו השניים ללבוש בדיוק את אותו המעיל. או שלא.

ג'ייקובס הלך על מכנסי ג'ינס, נעלי ספורט וגרביים עם הדפס חינניות תואם למעיל. וינטור הוסיפה עקבים ושרשרת מאסיבית כהרגלה. אז מי לבש את זה יותר טוב?

השאירו תגובה