לראות ולא להאמין: הסורק שימצא עבורכן את הג'ינס המושלם

הכירו את ההמצאה החדשה שמטריפה את האמריקנים | "מי-אליטי", תא שקוף שסורק את מבנה הגוף ומציע שלל פריטים שמתאימים בדיוק ללקוחה | אופרה ווינפרי כבר התאהבה

מאת  | ‏ 22 אפריל 2013

זו לא חוכמה למצוא עבורה ג'ינס מושלם. בר רפאלי בדיזל | צילום: ענת מוסברג

מי לא מכירה את התחושה המעיקה הזו: את נכנסת לחנות שנראית מלאה בכל טוב, עורמת פריטים ונכנסת איתם לתא המדידה. אלא שברגע האמת, מול המראה מחוץ לתא, מתברר ששום דבר לא מתאים בדיוק, לא מחמיא או פשוט לא נסגר. התוצאה – בזבוז זמן ומוטיבציית שופינג שנהרסה כליל. כעת, מתקן חדש שהושק בארה"ב מתיימר לשנות לחלוטין את הדרך שבה אנחנו עורכים קניות ולהבטיח לנו מדידה מושלמת בכל פעם.

הכירו את "מי-אליטי" ("Me-Ality"), הסורק החדשני שמסוגל לבחור את הבגד המתאים לכל מבנה גוף, כך שיתאים כמו כפפה ליד. איך זה עובד? את נכנסת לתוך תא גדול ושקוף ועומדת עם ידיים פרושות לצדדים במשך כעשר שניות. בזמן הזה, הסורק אוסף כ-200 אלף מידות של גופך בעזרת גלי רדיו קלים. אין סיבה לדאגה, אגב – הקרינה של המכשיר שוות ערך לעשירית האחוז מהקרינה שנפלטת בזמן שיחה סלולרית.

מתקן ה-me-ality

בתום הסריקה מתקבלות המידות המדויקות של הגוף, ואחרי סינון של הלקוחה לפי קטגוריות שונות – מותג, גזרה, צבע וכן הלאה – המכשיר ממליץ על דגמים שיתאימו לך בדיוק. התוצאות מודפסות ועוברות לידיו של המוכר בחנות, שמוצא ומביא את הפריטים המבוקשים. עכשיו, כל מה שנותר לך הוא למדוד, להתפעל ולגהץ את כרטיס האשראי.

ה"מי-אליטי" כבר הספיק לככב על השער של ה"ניו יורק טיימס", ב"גוד מורנינג אמריקה", ב"טודיי שואו" ואפילו ב-"OWN", ערוץ הטלוויזיה של אופרה ווינפרי, וזכה לתשואות מכל כתבת אופנה שניסתה אותו בעצמה. "זה הרגיש כאילו הבגדים נתפרו למידותיי על ידי חייט", כותבת לזלי הורן מ"Gizmodo".

סינון על פי קטגוריה. מכשיר הme-ality | צילום: אתר גיזמודו

תוצאות הסריקה: מה הג'ינס המתאים ביותר עבורך?

בשלב ראשון, ה"מי-אליטי" הוצב במספר קניונים בלוס אנג'לס, ניו יורק, וושינגטון, בולטימור ושיקגו וכן במחלקת הג'ינסים בכמה מסניפיה של רשת "בלומינגדייל'ס". אבל תוצאות הסריקה לא רק מסייעות ללקוחות לרכוש בגדים בחנויות מבלי להתרוצץ ולמדוד עשרות פריטים, אלא מאפשרות להן גם לקנות פריטים אונליין בקלות ומבלי לקחת סיכונים מיותרים. מדובר בחידוש של ממש עבור אלה ששונאות מדידות מביכות ושיטוטים בחנויות בגדים, אבל גם בחדשות מצערות למדי עבור השופוהוליקיות שבינינו.

השאירו תגובה