שזאם לבגדים: האפליקציה שתגלה לכם מה לובשים הכוכבים

יושבים מול המסך ומתים לדעת מאיפה השמלה ההורסת או הג'ינס המפיל? קליק אחד בסמארטפון ותגיעו אל התשובה

מאת  | ‏ 4 אפריל 2013

חייבת לגלות מאיפה החולצה שלה. טיילור סוויפט | גטי אימג'ס

האנשים שהביאו לכם את "שזאם", אפליקציה דרכה ניתן לזהות שירים, מפתחים בימים אלו פרויקט חדש, המתבסס לא על דגימות של סאונד כי אם של לוק. כן, כן, האפליקציה החדשה תזהה בצילומי טלויזיה מה לובשים אנשים על המרקע ותאפשר לכל החפצה בכך, לדעת מהיכן בדיוק המכנסונים של ריהאנה והאגרופן של כריס בראון.

האפליקציה עובדת בלחיצה על מסך הסמארטפון וכיוונו לעבר מסך הטלוויזיה, בעת הקרנת תוכנית או סרטון פרסומת. טרם נמסר מועד ההשקה של האפליקציה, וברור לנו שתשמחו להניח את ידיכם עליה.

למקרה שעצרתם לשאול את עצמכם למה שמישהו יפתח עבורכם כלי כזה, ובכן, התשובה תמונה במעורבות של הקהל במותג: ככל שיהיה ללקוחות פוטנציאליים קל יותר להגיע אל האינפורמציה לגבי המותג, כך הוא יבלה יותר זמן בעיסוק במותג עצמו, במקום בחיפוש. עם העיסוק מגיעה הקניה וכאן מתחיל האינטרס של הצד השני.

שדרוג מדור "איפה קנית" של FF. מאיפה העגילים של כריס בראון | צילום: גטי אימג'ס

"אנחנו מחזרים אחר האחראי על תחום ה-VOD של ה-BBC כדי להפוך אותו לרכש החדש והמנצח של שזאם", גילה אנדרו פישר, מנכ"ל שזאם, לעיתון "הגרדיאן". כלומר, המטרה היא לייצר תכנים שישתפו פעולה עם צדדים מסחריים בטלויזיה. הפוטנציאל המסחרי שבשליטה על אפליקציה כזאת הוא אינסופי. לאחר מכן, ככל הנראה, שזאם הולכים להשתלט על העולם.

השאירו תגובה