תאונת שרשרת: טעות הכתיב שעלתה למייסי'ס הרבה כסף

שרשרת בשווי 1,500 דולר הוצעה למכירה בפרסומי רשת מייסי'ס במחיר חסר תקדים של 47 דולר | אלא שמדובר היה בטעות, בעקבותיה לקוחות רבים יצאו נשכרים

מאת  | ‏ 2 אפריל 2013

השרשרת של מייסי'ס | צילום: יח"צ

כולנו עלולים לבצע אחת לכמה זמן טעויות כתיב, אך לעיתים טעות שכזו יכולה להיות שווה הרבה מאוד כסף. כזה הוא למשל, המקרה שארע ברשת מייסי'ס.

אתר חדשות מקומי בדאלאס בשם "WFAA" דיווח אמש (ב') על שרשרת, שעל פי מודעת הפרסומת אותה הפיצה רשת מייסי'ס, היא הוצעה למכירה במחיר מבצע של 47 דולר, במקום במחיר המקורי שעמד על 1,500 דולר. אלא שמדובר היה בטעות.

השרשרת יקרת הערך, המשלבת 14 קאראט זהב עם כסף, נמכרה לכאורה במחיר מבצע מיוחד, מה שגרם ללקוחות רבים להגיע לחנות המקומית ולרכוש מספר פריטים מהדגם. אחד מהם, כך על פי הדיווחים, אף רכש את כל השרשראות שהיו במלאי החנות.

הפרסום המטעה | צילום מסך

הלקוח הבא שהגיע לסניף וביקש לרכוש את השרשרת המבוקשת, נענה כי היות שזו אזלה מהמלאי, הוא יכול להזמינה, ומיד עם הגיעה לחנות היא תשלח ישירות לביתו. בנקודה זו התבררה הטעות. ימים ספורים אחרי ביצוע העסקה, התבשר הלקוח המאוכזב כי הוא לא יקבל את הסחורה, ובוודאי שלא במחיר הנקוב, והרכישה בוטלה.

לעומתו, לקוחות הרשת שכבר רכשו את השרשרת במקום ויצאו עימה מהחנות, זכו מן ההפקר. רשת מייסי'ס נטלה אחריות מלאה על טעות האנוש ואפשרה להם להנות משרשרת יקרה בהנחה משמעותית של 97%, וזאת אפילו מבלי שהם היו מודעים לכך שמדובר בטעות דפוס.

השאירו תגובה