הכוכב החדש של עולם האופנה: חייט בן 83

הכירו את עלי, פאשניסט החורך את רחובות ברלין עם וינטג' אמיתי וסטייל בלתי מתפשר | דנים על דנים, מונוכרום וטוטאל לוק צבאי הם רק חלק מהמשנה האופנתית שלו

מאת  | ‏ 2 אפריל 2013

מתוך הבלוג What Ali Wore

עלי הוא הכוכב וההשראה מאחורי בלוג האופנה שצובר תאוצה במהירות האור, בשם "What Ali Wore". הטאמבלר נוצר באוקטובר האחרון ע"י זואי ספאווטון, צלמת אוסטרלית המתעדת ברמה היומיומית את בחירות הלבוש של עלי.

מדי בוקר, ספאווטון הייתה קולטת את עלי עובר בשעה 9:05 בדיוק ליד בית הקפה השכונתי שלה. "כל יום ראיתי אותו באאוטפיט אחר, וכל מה שלבש היה כל כך מדויק", גילתה ספאווטון בראיון ל-CNN. "חוץ מזה, היה לו משהו בהליכה. הוא נראה מרוצה ממה שהוא לובש".

התמונה הראשונה שספאווטון צילמה, עלי במכנסיים לבנים, חולצה אדומה ומגפי שפיץ תואמים. "ביקשתי ממנו להצטלם והוא הסכים בשמחה". עם הזמן נרקמו בין השניים יחסי ידידות, היא החליטה לקחת אותו כפרויקט ולצלם אותו באופן קבוע, כאשר הפוזה הכה טבעית בתמונה הפכה למעין "חתימה" שלו.

התמונה הראשונה | מתוך הבלוג What Ali Wore

"מה עלי לבש" צבר במהירות קהל מעריצים אדוק. האתר הוא שילוב של טאמבר ויומן פרטי המתעד את מערכת היחסים בין גבר בערוב ימיו ואישה צעירה המרותקת מהבלייזרים והמעילים הצבאיים של החייט, חלקם הגדול פרי עיצובו. ספאווטון הצליחה לגשר מעל פער השפה (עלי מדבר מעט מאוד אנגלית) ולגרד אינפורמציה לגביו: עלי הוא טורקי שחי בברלין מזה 44 שנה, הוא רופא בגמלאות שעובד כחייט וחי לבדו בעשר השנים האחרונות. אה, ויש לו 18 ילדים.

עלי מתרגם טרנדים חמים לסגנונו האישי, כמו מונוכרום, גוון הבורגונדי, דנים על דנים, הלוק הצבאי ועוד. FF מאמין שיש לנו הרבה מה ללמוד מהפאשניסט הוותיק, מה דעתכם?

גווני ניוד ובז' | מתוך הבלוג What Ali Wore

מתוך הבלוג What Ali Wore

הלוק הצבאי | מתוך הבלוג What Ali Wore

דנים על דנים | מתוך הבלוג What Ali Wore

עלי במראה הגנגסטר | מתוך הבלוג What Ali Wore

השאירו תגובה