מדוע החליפה אן הת'וואי את השמלה רגע לפני האוסקר?

השחקנית ויתרה על שמלה בעיצוב ולנטינו כדי למנוע תקרית ברנדה קלי מפדחת עם אמנדה סייפריד | זה נגמר בשמלה ורודה של פראדה וחשבון טוויטר עבור הפטמות שלה. לא פחות מביך

מאת  | ‏ 4 מרץ 2013

אן הת'אווי | צילום: גטי אימג'ס

אן הת'וואי אולי גרפה את הפרס הגדול על משחקה בסרט "עלובי החיים", אבל שתי שחקניות המשנה הבולטות של הערב גנבו לה את ההצגה, ואנחנו מדברים כמובן על פטמותיה הזקורות. השמלה הורדרדה והלא מחמיאה של פראדה הפכה אותה לאחת המתלבשות הגרועות של הערב, אך מסתבר שהיה זה צעד המונע פאדיחה גדולה אף יותר. בראיון למגזין People גילתה הת'אווי כי החליטה ללכת בדקה ה-90 על שמלה אלטרנטיבית לאחר שגילתה כי אמנדה סייפריד, ששיחקה לצידה ב"עלובי החיים", מתעתדת ללבוש שמלה דומה להפליא לשלה.על פי מקורבים, בזמן חזרה לטקס האוסקר הת'וואי שמעה שמועות על כך שהשמלה של סייפריד דומה מידי לשלה. סייפריד החביבה התנדבה להראות לה תמונה באייפון של שמלתה של מעצב האופנה, אלכסנדר מקווין, ותגובתה הראשונית של הת'אווי הייתה זעקת "מה לעזאזל?!". יאמר לזכותה שהיא לא ניסתה לשכנע את סייפריד להחליף שמלה ולקחה את המטלה המייגעת על עצמה.

אמנדה סייפריד לובשת אלכסנדר מקווין באוסקר | צילום: גטי אימג'ס

השמלה של ולנטינו, אותה הייתה אמורה הת'וואי ללבוש

החלטתה של הת'וואי להחליף משמלת ולנטינו לשמלת פראדה ודאי גרמה לכמה ראשים להסתובב, ביניהם זה של המעצב עצמו. ולטינו, המתפקד כ-BFF של הת'וואי בשעות הפנאי, פרסם הודעה רשמית שזו תהיה לבושה באחת משמלות הערב שלו בטקס.

שמלת הפראדה שבחרה (אחרי שעות של התלבטויות, מוסיפים המקורבים) חשפה הרבה יותר מאת גבה החשוף של השחקנית והאירה אור זרקורים על שני אזורים בולטים בגופה. פטמותיה הזקורות גרמו לורוד החיוור בשמלה להסמיק ואף חוללו סנסציית טוויטר כשנפתח להן עמוד משלהן. אז אולי תקרית ברנדה קלי נמנעה באותו הערב, אבל לעיתים עדיף סטייל טוב ודומה על פני יחיד במינו ולא משהו בכלל.

ולנטינו והת'אווי | צילום: גטי אימג'ס

"אם את עושה לי קטע כזה באוסקר הבא, אני קורעת אותך". סייפריד והת'אווי | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה