האם מישל אובמה הופיעה באוסקר עם שמלה שלבשה בלילה הקודם?

הרשת געשה בעקבות הופעת הגברת הראשונה בטקס האוסקר, באותו לוק בדיוק מהלילה הקודם | תחקיר מקיף של FF מגלה כי אובמה לא מיחזרה את השמלה, אלא הקליטה את הענקת הפרס לילה לפני

מאת  | ‏ 25 פברואר 2013

מישל אובמה בטקס האוסקר | צילום: גטי אימג'ס

בפוני חלק ומתוקתק, חיוך רחב ושילוב מדויק בין פאסון לאחוקיות של "אחת מהחבר'ה", הגישה אתמול מישל אובמה את פרס הסרט הטוב באוסקר. הגברת הראשונה של ארה״ב אמנם לא ישבה באולם אלא הועברה בוידאו, אבל הרגע הבלתי צפוי היה הפתעה מרעננת בסופו של טקס ארוך ומייגע.

אובמה לבשה שמלה כסופה אפורה בעלת מחשוף מרובע וכתפיות עבות של נעים קאן שהלמה את גזרתה להפליא ותאמה את רמות הגלאם הנדרשות באירוע שכזה מכוכבות. השמלה אמנם הולמת את האירוע, אך אתרי האופנה חדי העין יכלו לזהות תקלה קלה: את אותו לוק בדיוק היא הציגה לילה קודם לכן, בארוחת ערב למושלים בבית הלבן.

אובמה בטקס בבית הלבן, לילה לפני האוסקר

אובמה מצטלמת להענקת הטקס

אנחנו לא בטוחים עד כמה אכפת לאובמה ממה יגידו עליה מבקרי האופנה, שהרי נשות מדינאים אינן חסינות מפני ביקורת על שמלות ממוחזרות, אך מתפקידנו כעיתונאים לגלות את האמת מתחת לפני השטח. מתחקיר מקיף גילינו כי הסצנה הוקלטה מראש בערב לפני, על כן לא מדובר בשמלה ממוחזרת. מישל עזבה למספר רגעים את תפקיד המארחת ונכנסה לנעלי המגישה. מי שבאמת ראויים לצל"ש בכל הסיפור הזה הם עובדי הבית הלבן, איש לא הדליף את האינפורמציה החמה על מנצחי האוסקר – שלא מעט כסף היה תלוי בה בסוכנויות הימורים מסביב לעולם.

השאירו תגובה