מטוס ועליו ראש בית האופנה האיטלקי "מיסוני" נעלם בונצואלה

ויטוריו מיסוני נעדר מאז יום שישי, לאחר שמטוס קל עליו עלה עם רעייתו נעלם בחופי ונצואלה | הקרובים מוסרים כי הם לא מאבדים תקווה, "עד שיראו הריסות של מטוס"

מאת  | ‏ 6 ינואר 2013

ויטוריו מיסוני | צילום: גטי אימג'ס

בבוקר יום שישי עלה ויטוריו מיסוני (58) על מטוס קל במטרה לשוב מחופשה באיים בונצואלה, שם בילה את חג המולד וראש השנה האזרחית החדשה עם אישתו וזוג חברים. זמן קצר לאחר ההמראה נעלם המטוס מעל פני הרדאר וכשלא נוצר קשר בין המטוס לבין מגדלי הפיקוח התעורר חשד שמשהו קרה ומטוס, מסוקים ואוניות הוזנקו. החיפושים הושבתו בשישי בערב וחזרו בבוקר שבת. בינתיים- ללא סימן ושריד של המטוס או מי מיושביו. במטוס נכחו, מלבד מיסוני, רעייתו וזוג חבריו, זוג מקומיים מונצואלה.

ויטוריו מיסוני הוא בנם הבכור של אוטביו ורוזיטה מיסוני, מייסדי בית האופנה. הם ממתינים בביתם באיטליה יחד עם בתם אנג'לה, המנהלת האמנותית של בית האופנה לחדשות מבנם ופמלייתו. דווח שאחיו הצעיר של ויטוריו, לוקה, פעיל גם הוא בתעשיה המשפחתית, יצא לונצואלה בשבת על מנת לקח על מאמצי החיפוש מקרוב.

"אנחנו נאחזים בהבהובים קטנים של תקווה", מגלה אוסוולדו סקלזני, קרוב משפחה של אחת מחבריו של מיסוני שהיו על  המטוס בראיון לטלוויזיה האיטלקית. "עד שנראה הריסות של מטוס ונבין שזהו זה".

ויטוריו מיסוני לקח את מקומו של של אביו אוטביו (91) בעסק המשפחתי, ושיחק תפקיד חשוב בשיווק הלייבל והפיכתו לבינלאומי, בעיקר בשווקי אסיה המתפתחים במהירות. בית האופנה נודע בכל רחבי העולם הודות לפיתוחי הטקסטיל האיקוניים שעושים שימוש בדוגמאות זיגזג ובקשת צבעים ספציפית ואופיינית. פריטי החתימה שלהם היו תמיד סריגים וצעיפים בוריאציות שונות.

בית האופנה תוכנן להופיע בשבוע האופנה במילאנו מאוחר יותר החודש, וכרגע לא נמסרה הודעה בדבר שינוי.

מימין לשמאל: לוקה מיסוני, ויטוריו מיסוני, רוזיטה מיסוני, אנג'לה מיסוני ואוקטביה מיסוני. איטליה, 2011 | צילום: גטי אימג'ס

תצוגת אופנה סתיו חורף 2013, מיסוני | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה