סקיני על הסכין: פאשלת הפוטושופ של גוצ'י

מודעת קמפיין הריזורט של בית האופנה הגיע לכותרות, ולא מהסיבות הנכונות | ירכיה של הדוגמנית ג'ואן סמולס רוטשו לכדי רגלי פלמינגו ורודות, מעוותות ומצומקות

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2012

ג'ואן סמולס בקמפיין ריזורט 2013 של גוצ'י

אנחנו כל כך רגילים לריטושים מוגזמים ותיקונים מגוחכים בפוטושופ: ויקטוריה'ס סיקרט מעלימה מדי עונה מותניים וטבורים של דוגמניות או מגדילה בשקל תשעים את מידת החזייה, ושערי מגזינים חוטאים בכל שער שני בריטוש איברים אינטנסיבי. אבל כשזה מגיע לאחד מבתי האופנה היוקרתיים בעולם, אנחנו כבר מרימים גבה. אחת התמונות בקמפיין קולקציית הריזורט 2013 של גוצ'י עושה עוול לירכיים הנשיות ומציג גוף נשי בפרופורציות מעוותות להחריד.

במבט ראשון, הדוגמנית ג'ואן סמולס נראית לא פחות ממושלם, כאשת עסקים מחויטת וסקסית בחליפה וורודה לוהטת עם תיק מנוחש. אך כשיורדים לפלג הגוף התחתון שלה, מגלים חלק מפלמינגו ורוד, בעל זוג רגליים ורודות ודקיקות להפליא. נראה כי אין שום קשר בין הטורסו לכל מה שמתחת, והרגל השמאלית נראית כאילו מונחת במקום הרגל הימנית.

סופר סקיני. מתוך קמפיין ריזורט 2013 של גוצי'

את התמונה הפוגענית מצא האתר PS Disasters, האחראי לגילוי אסונות פוטושופ ומתפקד ככלב השמירה של אידיאל היופי הנשי. "נשים נוטות לשמור דברים רבים בארנקיהן, אבל לא את הירכיים שלהן", נכתב באתר. "אני אהיה הראשון להודות שאני לא מומחה בירכי נשים (כמעט ולא ביליתי זמן בקרבתן), אבל אפילו אני יודע שהן צריכות להיות קשורות באיזו צורה לגוף האישה".

מילה מאיתנו: גוצ'י יקרים – תדבקו במה שאתם עושים ותמשיכו לעצב לעילא, אבל בכל הנוגע לגוף הדוגמניות, עדיף שתשאירו את העבודה לאמא טבע.

השאירו תגובה