ללא בושה: אמריקן אפרל וגאפ מנצלות את הוריקן סנדי לקידום מכירות

רשתות האופנה אמריקן אפרל וגאפ ניסו לרכב על גב ההוריקן עם מבצעי אונליין לקהל הקונים ה"משועמם בבית" | הלקוחות, איך לומר, לא הגיבו טוב

מאת  | ‏ 1 נובמבר 2012

"סנדי סייל" של אמריקן אפרל

יצרניות הביגוד אמריקן אפרל וגאפ זוכות בפרס חוסר הטקט של העשור על ניצול סופת ההוריקן סנדי כדי לקדם את המכירות. לקוחות זועמים על חוסר ההתחשבות של החברות, וחלק אף הכריזו על חרם בחנויות הרשתות.

"למקרה שאתם משתעממים בסופה"

אמריקן אפרל שלחה השבוע הודעת מייל ללקוחותיה, בו הודיעה על מבצע מכירות "הוריקן סנדי". המבצע מעניק לקונים הנחה של 20%, ברכישות שיתבצעו ב-36 השעות הקרובות. המבצע יועד ללקוחות ממדינות הממוקמות באזור הפגיעה של הסופה – קונטיקט, דלאוור, מסצ'וסטס, ניו ג'רזי, ניו יורק, פנסילבניה, צפון קרולינה, וירג'יניה ומרילנד. "למקרה שאתם משתעממים בסופה", הציעו ברגישות, "פשוט הקלידו 'סנדי סייל' בעת התשלום".

Contos Eroticos online, todo verificados e atualizados diariamente, Histórias de Sexo Eróticas, Gays, Lesbicas etc. tudo aqui no
Contos Eróticos
online, seu site com os melhoes e mais incriveis contos online.

הביקורת הזועמת הגיעה לראשונה מכיוון הטוויטר. אתר Mashable היו הראשונים להגיב בציוץ זועם: "אמריקן אפרל, הגעתם לשפל", ואדם אחר צייץ "קיבלתי הרגע מייל על 'מבצע הוריקן סנדי'. אני הולך להחרים את כל חנויות הרשת".

"כמובן שלא התכוונו להעליב אף אחד, זה היה מכוונה טובה", הגיב דובר אמריקן אפרל לאתר פאשניסטה. "החנויות שלנו משאירות את הרשת בחיים, ברגע שהן נסגרות אנחנו חייבים למצוא דרך להמשיך לעבוד. אנחנו עושים את זה עבור העובדים שלנו. אם פגענו במישהו אנחנו מתנצלים". הדובר מבקש להזכיר שמפעל הייצור של אמריקן אפרל ממוקם בארצות הברית, וכמו באסונות הטבע הקודמים, גם הפעם מתכוונת החברה להוציא צי משאיות כדי לחלק תרומות בגדים עבור נפגעי האסון.

צאו לסופה, רק עם אמריקן "טקט" אפרל | אתר American Apparel

"להשתמש בסופה שקיפחה חיי אנשים כדי לקדם מכירות?"

קידום מכירות נוסף ומביך לא פחות שייך לחברת גאפ. החברה צייצה בטוויטר וביקשה "להישאר במקום בטוח בזמן הסערה, ועל הדרך, לעשות קצת שופינג באתר gap.com". בגאפ כנראה הבינו את הפאדיחה די מהר, וניסו להתנצל בעדינות בציוץ-המשך לציוץ המקורי: "לכל מי שנפגע מדברינו, כל מה שהתכוונו להגיד הוא שתהיו בטוחים". בין התגובות ליקטנו את הציוצים מהעוקבעים המאוכזבים: "מה שנאמר, נאמר כבר. אל תנסו להתחכם עכשיו", ו"אתם מנסים עכשיו להיות בסדר, אחרי שהשתמשתם בסופה שקיפחה חיי אנשים כדי לקדם את המכירות?". ועל כך נאמר: המממ.. כן.

השאירו תגובה

 

  •  להזכירכם, במלחמת לבנון השנייה, המון רשתות, חנויות, חברות, הציעו הנחות לתושבי הצפון.
    היו לא מעט אנשים מישובים קטנים (מושבים, קיבוצים, ישובים קהילתיים וכו') במרכז ובדרום, שלא מוכרים באזור המרכז, שאמרו שהישוב שלהם בצפון וניצלו את ההנחה. אף אחד לא נפגע מזה ולא קרה נזק.
    אז עשו הנחה בזמן הסופה, יופי, מי שיושב בבית וכבר יש לו חשמל ואינטרנט קנה חולצה בהנחה. אפשר לחשוב.

    מאת: גל מרמת הגולן |‏ 3 בנובמבר 2012 | 17:29
  •  להזכירכם, במלחמת לבנון השנייה, המון רשתות, חנויות, חברות, הציעו הנחות לתושבי הצפון.
    היו לא מעט אנשים מישובים קטנים (מושבים, קיבוצים, ישובים קהילתיים וכו') במרכז ובדרום, שלא מוכרים באזור המרכז, שאמרו שהישוב שלהם בצפון וניצלו את ההנחה. אף אחד לא נפגע מזה ולא קרה נזק.
    אז עשו הנחה בזמן הסופה, יופי, מי שיושב בבית וכבר יש לו חשמל ואינטרנט קנה חולצה בהנחה. אפשר לחשוב….

    מאת: סיון מעין זיון (רמת הגולן) |‏ 3 בנובמבר 2012 | 17:28
  • טוב הוא קרוב לפשיטת רגל (הבעלים) לפי הדיווחים האחרונים. לשמחתם של כל המוחים על הצילומים הזולים שהמוכשר פירסם, אז מותר לו (או שלא??)
    אנסטסיה – בלוג אופנה
    http://www.letthemstare.com

    מאת: אנסטסיה |‏ 2 בנובמבר 2012 | 07:01