ויקטוריה בקהאם וקייטי הולמס מציגות: דו קרב על המסלול

החברות הכי טובות שהפכו למעצבות מגדירות מחדש את המושג "פרנמיז" | יציגו את הקולקציות שלהן באותו יום בשבוע האופנה הקרוב בניו יורק | סמנו את ה-9 בספטמבר ביומן

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2012

בקרוב הדו קרב על המסלול | קייטי הולמס וויקטוריה בקהאם | צילום: גטי אימג'ס

הסיפור הבא הוא גרסת הוי.איי.פי ללבוא לאירוע בשמלה שמישהי אחרת לובשת: קייטי הולמס וויקטוריה בקהאם יציגו את הקולקציות שלהן באותו היום במסגרת שבוע האופנה הניו יורקי שייפתח בספטמבר. השתיים כידוע מתנהגות כבסט גירל פרנד כבר כמה שנים ואף התקרבו לאחרונה עוד יותר כשקייטי התייעצה עם ויקטוריה רגע לפני שהחליטה לעזוב את בעלה, טום קרוז, בגלל הסיינטולוגיה. ויקטוריה עזרה להולמס במשבר הקשה של חייה ותמכה בחברה הטובה ונתנה לה את ברכת הדרך והבטיחה שתעמוד שם לצידה. לכן כמובן הסיפור על התצוגה הכפולה גרר סערה קטנה סביב עניין התחרות.

אך נראה שקצת מוקדם להתרגש. בקהאם הרוויחה סופית את התואר "מעצבת" כבר בחורף שעבר ואם היא לא תחזור על שעשועי האולימפיאדה ביומיום – היא תתרחק בהצלחה מתווית נערת הזוהר ותבסס אף יותר את תווית המעצבת הלגיטימית שהרוויחה ביושר. את השעה הקבועה שלה היא קיבלה בשבוע האופנה גם השנה ואין ספק שמעצבי אופנה ועיתונאים, לצד סלבריטאים, יגדשו את התצוגה שלה מתוך עניין אותנטי בבשורה שלה. ויקטוריה לא תרצה להתחרות בהולמס, ולא רק בשל העובדה שגם בלי להתאמץ היא לוקחת אותה בשלב זה לפחות, בהליכה נינוחה על עקבי 20 ס"מ. אם היא תיכנס לפאניקה ותפגין התנהגות של ידוענית רכושנית, היא תצא פתטית וקטנה. גדלות נפש, אדיבות ונכונות לעזור לחברה שהפכה תחביב תפירה למינוף של המותג יוציאו אותה רגועה ורצינית.

פרגון או קנאה? | צילום: ספלאש

אמנם מניותיה של הולמס הרותחת נוסקות מאז הוציאה לפועל את מבצע העוקץ שהיה גירושי ההפתעה ממלך המטורללים טום קרוז ושליפתה של בתם הפריכה והאהודה סורי מציפורני הדת, אולם היא מוציאה את הקו שלה בשיתוף הסטייליסטית שלה, ז'אן יאנג. היא מעצבת צעירה (בשיחה עם עיתונאים לפני כשנה היא סיפרה שהכל החל משום שהיא "תופרת בגדים לחיות ולבובות") שעוד לא יצאה ממשבצת הסלב שמחזיק מעצב צללים ומתמחרת את הבגדים שלה בכסף רב, דבר שמעיד על הרצון להתברג גבוה וחזק כמעצבת של ממש. ולכן לה מצדה אין כל סיבה להתחרות בבקהאם.

נכון לעכשיו הולמס עדיין לא שובצה לתוך שעה ספציפית בלו"ז, אולם על פי הערכות – הולמס ויאנג יציגו ממש לפני התצוגה של ויקטוריה, בשעה 9 בבוקר ביום ראשון, משבצת שפנויה נכון לעכשיו. מצד שני להיות בתצוגה בתשע בבוקר ביום שהוא היום החופשי? אתן יצאתן מדעתכן?!

ניפגש בניו יורק | צילום: ספלאש

השאירו תגובה