לאמיצות בלבד: השידוך החדש של ריהאנה הוא אחד הדברים הלוהטים שראינו

מצד אחד - אימפריית ההלבשה התחתונה האולטרה-מגה סקסית של רירי. מצד שני - מותג הסטריט האיקוני שמזוהה עם כל מה שרותח וחסר בושה. הקולקציה המשותפת לסוואג'Xפנטי ודיזל היא מסוג הדברים שלא ברור איך לא קרו קודם, כי מדובר בחיבור שמוציא את המיטב מכל המעורבים

מאת  | ‏ 9 אוקטובר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎SAVAGE X FENTY BY RIHANNA‎‏ (@‏‎savagexfenty‎‏)‎‏

בתקופה שבה שיתופי פעולה בין מותגים הם הבון-טון של תעשיית האופנה, נולדים מדי פעם חיבורים כל כך טבעיים ונכונים, עד שממש קשה להאמין שהם לא קרו עד היום. זה לגמרי המקרה עם הבשורה ההיסטרית שנחתה אתמול בפיד, על קולקציית הקפסולה המשותפת לדיזל וסוואג'Xפנטי.

כבר כמה שנים שמותג הסטריט האיקוני, בהובלתו המרגשת של גלן מרטנס, הוא אחד הדברים הכי מרעננים ונועזים שקורים בזירה העולמית – ואת אותו דבר אפשר להגיד גם על אימפריית ההלבשה התחתונה האדג'ית של ריהאנה. התפיסה האסתטית של שני המותגים האלה נטועה בחדווה יצירתית מתפרצת סביב כל מה שסקסי ואותנטי, בסלידה מקודים של אלגנטיות ועידון ובשחרור הגוף מחוקים ותבניות. 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Diesel‎‏ (@‏‎diesel‎‏)‎‏

שיתוף הפעולה נחשף אתמול, בין השאר על ידי ריהאנה עצמה שמדגמנת מחוך ותחתונים מתחת למעיל הג'ינס-פרווה מהקולקציה הטרייה של דיזל, וניכר שאכן מדובר בשידוך מהסוג שמצליח להוציא את המיטב מכל המעורבים: הבורלסקה המשוכללת של פנטי פוגשת את הלכלוך הדיזלי באווירת Y2K סליזית ולוהטת, האדום הקלאסי של דיזל מקבל טאצ'י מנוחש, הצהוב-ניאון המזוהה עם פנטי מתבלט בסטים של תחרה, ואפילו אינטרפטציות הג'ינס הגאוניות של מרטנס מככבות.

מחוכים, ביריות, תחתונים, חזיות, גרביונים ושמלות – כולם מרכיבים כאן אוסף פריטים שאין דומה לו, ובוודאי לא מיועד לכל אחד ואחת. במהלך נובמבר כל הטוב הזה ינחת גם בדיזל ישראל, ואז ייבחן גם האומץ המקומי מקרוב.

דיזל וריהאנה

לנז'רי ג'ינס, מישהי? (צילום: Diesel.com)

דיזל ופנטי סוואג'

הגרביוניםםם (צילום: Diesel.com)

דיזל פנטי ריהאנה

אחד השת"פים אם לא ה (צילום: Diesel.com)

 

השאירו תגובה