היילי ביבר מציגה: זה הדבר היחיד שצריך לסתיו הקרוב

הסטייל הסתווי שהציגה השבוע היילי ביבר היה לא פחות ממושלם. מובילת האופנה נקטה באסטרטגיית "מעיל טרנץ' כשמלה"- והיא השתלמה לה בגדול. היא כמובן עשתה את זה עם מעיל הורס ויקר במיוחד אבל ביננו, זה ממש לא חובה. שימו לב לגרביים המקופלים

מאת  | ‏ 8 אוקטובר 2024

זו תקופה מורכבת עבור ההורים הטריים היילי וג'סטין. באוגוסט האחרון הביברים הביאו לעולם את בנם הבכור, אך מאז התפוצצותה של פרשת פי דידי, הכותרות קיבלו כיוון שונה לגמרי. בסוף השבוע האחרון היילי נצפתה בשיטוט הוליוודי ומשכה, כצפוי, הרבה תשומת לב.

הסטייל הסתווי שהציגה היה לא פחות ממושלם. מובילת האופנה נקטה באסטרטגיית "מעיל טרנץ' כשמלה"- והיא השתלמה לה בגדול. המעיל המדובר משתייך לבית האופנה הצרפתי סן לורן, מציג מראה משויף בצבעוניות מדויקת ומתומחר באזור ה-20,000 שקלים.

מתחת לטרנץ' הציצו נעלי לואפרס כחולות של מיו מיו. היילי סגננה אותן עם גרביים לבנים מקופלים ברישול במראה ספורטיבי ויצרה שילוב לא שגרתי. היילי גם חתרה תחת הגישה השמרנית שכחול ושחור ביחד זה לא, ונשאה תיק שחור גדול.

אשת העסקים לא ויתרה על טיזר לקייס הטלפון החדש והסתווי של Rhode, שעדיין לא יצא למכירה. מדובר בכיסוי בצבע חום-שוקולד עשיר שעם שחרורו בוודאי יהפוך ללהיט.

השאירו תגובה

 

  • אלק אייקון אופנה. בחורה נטולת חן וחסרת חוש אופנה, שעלה למודעות בעקבות נישואיה לג'סטין ביבר , שהוא גם כלום שזכה להצלחה לא ברורה

    מאת: לורי אמא רעה |‏ 8 באוקטובר 2024 | 15:04