עדן ועדן גאות להציג: "הכטבם האמיתי נפל אצלי במרפסת"

פתאום נחתה לנו בפיד הפתעה משמחת בדמות הצמד שלא ידענו שאנחנו צריכות: עדן בן זקן + עדן פינס. השתיים נפגשו במרפסת, עלו על לוקים תואמים של קרופ-טופ מזערי וג'ינס לוהט, דגמנו עם נמר ונראו מאוד מרוצות מכל העניין. לאחד המגיבים היה ניחוש מעניין לגבי סיבת המפגש, אבל אנחנו לא נשאל שאלות מיותרות

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2024

 

עדן בן זקן ועדן פינס

הצמד שלא ידענו שאנחנו צריכות (צילום: אינסטגרם, edenben_zaken)

בארץ שבה אימה מאסון קיומי הופכת תוך דקות לבדיחת אינסטגרם, לא ממש הופתענו למצוא בפיד את עדן בן זקן מדגמנת עוד לוק לוהט לצד קפשן "לא יודעת מה איתכם, אבל הכטבם האמיתי נפל אצלי במרפסת". ההפתעה האמיתית חיכתה בסלייד השני: נראה שהזמרת הגשימה חלום של רבים וסידרה לעצמה דייט ביתי עם לא אחרת מעדן פינס.

כך קרה שעדן ועדן, שתיים מהכוכבות האהובות עלינו כאן הודות לבחירות הסטייל המגוונות והנועזות שלהן, יצאו לסשן תמונות בלוקים תואמים: קרופ-טופ שחור קטנטן בשילוב ג'ינס. אצל עב"ז מדובר בטופ עם שרוולים ארוכים וג'ינס חובק מותן עם קאט-אאוטים לוהטים חושפי אגן, כשחגורת שרשרת טרנדית ומשקפי שמש נטולי מסגרת מצטרפים לאווירת הגנגסטר-גלאם.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Eden Ben Zaken‎‏ (@‏‎edenben_zaken‎‏)‎‏

הפינסית שמרה את הקאט-אאוטים לטופ, והלכה באומץ אופייני על ג'ינס נמוך, רחב ובהיר, שחשף את הטורסו השזוף והמסותת שלה במלוא תפארתו. לא פספסנו את פסל הנמר מאחוריהן שהשתלב בול באווירה, ואהבנו את הפיצוח של אחד המגיבים לפשר המפגש: "זה אומר דואט חדש עם אושר כהן".

עדן פינס ועדן בן זקן

והנמר מה איתו (צילום: אינסטגרם, edenben_zaken)

עדן בן זקן

אין על חורים לאצבעות (צילום: אינסטגרם, edenben_zaken)

 

השאירו תגובה