הכי טוב שנראתה: מייגן מפתיעה בשמלה אדומה

הנסיך הארי חגג יום הולדת ארבעים ומייגן ארגנה לו אירוע חברים. קצת זמן אחרי היא הגיעה לגאלה נוצצת שכולה תרומה לבית חולים. הפעם היא הפתיעה עם שמלה אדומה סופר מחמיאה בצבע אדום ונעליים תואמות. אין ספק שהפעם ההופעה של מייגן משכה פוקוס אפילו גדול יותר מהרגיל

מאת  | ‏ 7 אוקטובר 2024

מייגן מרקל מגיעה לגאלה הנוצצת (צילום:  Matt Winkelmeyer/Getty Images)

מייגן מרקל מגיעה לגאלה הנוצצת (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)

הנסיך הארי בעיצומו של חודש יום ההולדת העגול שלו. 40 הוא בהחלט מספר מיוחד, וככל הנראה הארי מקדיש זמן לציונו, כשעל פי דיווחי הצהובונים מייגן ארגנה לו ביום החגיגות עצמו (ה-15 בספטמבר) טיול ארוך בטבע עם כמה חברים טובים.

מרקל עצמה נצפתה בסוף השבוע האחרון בלוק שהוא ההפך הגמור משיק של דגמ"ח ונעלי מטיילים. הדוכסית פקדה גאלה נוצצת שנערכה למען בית החולים לילדים של לוס-אנג'לס, ונראתה גלאמית במיוחד בצבע אדום לוהט.

באה לבושה בהתאם (צילום:  Tommaso Boddiלגטי אימ'גס)

באה לבושה בהתאם (צילום: Tommaso Boddiלגטי אימ'גס)

מייגן הלכה על טוטאל-לוק אדום שמבוסס על שמלה של קרולינה הררה שכבר לבשה לפני כשלוש שנים לגאלה שנערכה בעיר ניו יורק. מדובר בשמלה עם מחשוף עמוק ולא מלכותי בעליל, שמגיעה בגזרה חובקת גוף ומצוידת גם בשסע קדמי נדיב. מרקל שידכה לשמלה עקבי רצועות בצבע תואם.

כמיטב המסורת, הגאלה נערכה כדי לגייס תרומות לבית החולים בנוכחותם של כוכבים רבים. אין ספק שהפעם ההופעה של מייגן משכה פוקוס אפילו גדול יותר מהרגיל. עכשיו רק נותר לחכות ולראות אותה מיישמת בהצלחה את הטוויסט הצבעוני העונתי המתבקש, כשהיא לובשת משהו לוהט בגוון בורגונדי.

תמיד הייתה טובה עם ילדים (צילום:  Matt Winkelmeyer/Getty Images)

תמיד הייתה טובה עם ילדים (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)

כוכבת בלוס אנג'לס (צילום: Tommaso Boddi לגטי אימג'ס)

כוכבת בלוס אנג'לס (צילום: Tommaso Boddi לגטי אימג'ס)

חבל שהארי לא הגיע איתה (צילום: (צילום:  Matt Winkelmeyer/Getty Images)

חבל שהארי לא הגיע איתה (צילום: (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)

 

השאירו תגובה