מור רדמי חגגה מסיבת רווקות בשמלה אופיינית ומעולה

יוצאת "חתונה ממבט ראשון" וחביבת המערכת מור רדמי עומדת להינשא בקרוב לבן הזוג שהכירה מחוץ לתכנית, ואת הסקרנות שלנו לגבי שמלת הכלה מרגיעה בינתיים הבחירה המעולה שלה למסיבת הרווקות: שמלה בגוון פנינה עם כתף חשופה, צווארון קולר ואווירה של אלגנטיות אבל גם של הרמות. ושימו לב גם לעגילים המושלמים שבחרה

מאת  | ‏ 29 ספטמבר 2024

מור רדמי

קלאסית (צילום: אינסטגרם, morradmy)

להשתתף ב"חתונה ממבט ראשון" אולי נראה כמו הימור רציני בחיי האהבה עבור המשתתפים, אבל האמת היא שסיכויי ההצלחה קרובים למאה – הכל תלוי איך מסתכלים על זה. נכון, השידוכים בתוכנית עצמה לא עובדים רוב הזמן, אבל לחשוף בפני חצי מדינה איך אתם מתנהגים בזוגיות אקסטרים זאת פרסומת די טובה לעצמכם.

למור רדמי, למשל, זה עבד. היא לא מצאה את השידוך המושלם שלה בטלוויזיה, אבל היא הפגינה סבלנות שיא גם ברגעים הכי קרינג׳ים עם שניר, מה שהבטיח לה לא מעט מחזרים אחרי שהעונה נגמרה.

מור רדמי

שמלת הרמות מצוינת (צילום: אינסטגרם, morradmy)

רוב המחזרים האלה כמובן כבר לא רלוונטיים. ממש שנייה אחרי החתונה המצומצמת של עינב ורז, חבריה לריאליטי, מור מתכוננת לעמוד מתחת לחופה בעצמה, והחגיגות כבר התחילו.

למסיבת הרווקות שלה מור לבשה שמלה א-סימטרית של אלה לוי, בגוון שנהב ובטקסטורה בוהקת וקלילה עם קשירת קולר אלגנטית, שלדברי מור "קראה לה" כי היא הייתה בסייל. אפשר להבין. היא הוסיפה נעליים של זארה, תיק באקט לבן ותכשיטים שנשארו לה מסבה שהיה צורף, בתוספות זוג עגילי לב עם שרשראות שנוטפות מהם של המותג Nanig.

מור רדמי

אכן מהממים (צילום: אינסטגרם, morradmy)

מור רדמי

הוליווד זה כאן (צילום: אינסטגרם, morradmy)

 

השאירו תגובה