מלניה מפתיעה: "עומדת בגאווה מאחורי דוגמנות העירום שלי"

בעיצומו של מסע קידום הספר החדש שלה, ובעיקר בעיצומו של קמפיין הנשיאות - הגברת הראשונה לשעבר (ואולי לעתיד) שולפת את התותחים הכבדים ומדברת על תמונות העירום שצילמה לאורך שנות הדוגמנות שלה. "אנחנו צריכים לכבד את הגוף שלנו"

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎RocaHistory‎‏ (@‏‎rocahistory‎‏)‎‏

מסעות לקידום ספרים חדשים מזמנים לא פעם מיני שערוריות קטנות או ציטוטים מפתיעים שמטרתם לעורר באז ליציאת הבייבי הכתוב החדש. ואם יש מישהי שיודעת איך לייצר סערונת כזו, הרי שזו מלניה טראמפ.

הגברת הראשונה לשעבר העלתה אתמול סרטון חדש, שבו היא מגנה על עבודות דוגמנות העירום שעשתה בעבר. "למה אני עומדת בגאווה מאחורי עבודות דוגמנות העירום שלי?", ניסחה טראמפ את האג'נדה הברורה שלה, "השאלה היותר בוערת היא מדוע המדיה בחרה לבקר את האופן שבו אני חוגגת את הגוף האנושי בצילום אופנה".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Melania Trump‎‏ (@‏‎melaniatrump‎‏)‎‏

עוד הוסיפה טראמפ כי לאורך כל ההיסטוריה הגוף האנושי נחגג על ידי מאסטרים מתחומי האמנות: "אנחנו צריכים לכבד את הגוף שלנו ולחבק את המסורת העל זמנית של שימוש באמנות ככלי עוצמתי לביטוי עצמי".

ספר הזכרונות של הגברת הראשונה לשעבר נושא בפשטות את השם "מלניה". הוא אמור להגיע למדפי חנויות הספרים בחודש הבא. בית ההוצאה לאור שלה תיאר את הספר כ"סיפור חזק ומלא השראה של אישה שסללה את דרכה שלה, התגברה על מצוקה וצרה והגדירה מצוינות אישית מהי".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MELT‎‏ (@‏‎finemelt‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MELANIA TRUMP WORLD‎‏ (@‏‎melaniatrumpworld‎‏)‎‏

השאירו תגובה