מחמיא ויפה: הטריק האופנתי של מייגן מרקל

מייגן מרקל הגיעה לפתיחת חנות ספרים קרובה למקום מגוריה באירוע מלא סלבס, שכלל גם את החברה הקרובה אופרה וינפרי. מרקל בחרה לאירוע לוק שהוא בול על התפר בין רשמי ליומיומי, טריק ידוע של מתלבשות שנקרא – האוברול. מדובר באוברול מכופתר המגיע עם חגורה מובנית, שמחמיאה למותן בדיוק איפה שצריך

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2024

מייגן מנצחת את האירוע עם הלוק הזה (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

מייגן מנצחת את האירוע עם הלוק הזה (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

רשת קלאב מונקו, שנוסדה ב-1985 בקנדה, ידועה בעיצוביה הנקיים והיום-יומיים. הפריטים שלה לא זולים, אבל ממעטים לככב במלתחות המסוקרות של אלה שידם משגת הכל, ומעדיפים מותגי על ויוקרה. למייגן מרקל, לעומת זאת, יש חיבה מתמשכת למותג, והיא מרבה לבחור ממנו פריטים שמשדרים נגישות יחסית.

בשבת האחרונה מרקל הגיחה בהפתעה לפתיחת חנות ספרים קרובה למקום מגוריה. באירוע עטור השמות המוכרים, כיכבה גם שכנתה וידידתה- אופרה ווינפרי.

האוברול - מצד אחד מחויט, מצד שני קליל  (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

האוברול – מצד אחד מחויט, מצד שני קליל (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

מייגן בחרה לאירוע לוק שנע על התפר שבין הרשמי ליומיומי. מדובר באוברול של קלאב מונקו, כאמור, שמרקל לובשת בפעם הראשונה. האוברול המכופתר מגיע עם חגורה מובנית ומציג מכנסיים בגזרה ישרה. מחירו של האוברול כ-1,300 שקלים.

הלוק כולו שידר פשטות וחוסר מאמץ. השיער של מייגן היה אסוף, כך ששני עגילי יהלום זהרו על תנוכיה. כמו תמיד, החיוך הצחור המזוהה איתה עשה את העבודה, וחתם את הופעת האורח הלא צפויה הזו.

עם החברה הקרובה - אופרה ווינפרי   (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

עם החברה הקרובה – אופרה ווינפרי (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

בהחלט טריק לאירועים (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

בהחלט טריק לאירועים (צילום: אינסטגרם Royal Fashion Police)

השאירו תגובה