ג'ורג'ינה רודריגז הגיעה לוונציה, ולא השאירה סיכוי לאחרות

יממה אחרי שתועדה עם בן הזוג כריסטיאנו רונאלדו בתמונות סופר לוהטות על יאכטה בדרום צרפת, ג'ורג'ינה רודריגז הגיעה ללוקיישן החם של הרגע ושילבה את לוק המטוס הפרטי עם לוק הסירה הוונציאנית: בגד גוף צמוד, גרביוני רשת ועקבי סטילטו. אין ספק שהיא לא בתקופה ביישנית

מאת  | ‏ 4 ספטמבר 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎WHOOPSEE‎‏ (@‏‎whoopsee.it‎‏)‎‏

רק אתמול עוד היינו איתם על יאכטה בדרום צרפת, שם היא לבשה ביקיני-חוטיני שכיכב בתמונת פפראצי בלתי נשכחת, והיום ג'ורג'ינה רודריגז וכריסטיאנו רונאלדו כבר מצטרפים לצמרת כוכבי וכוכבות העולם – רותם סלע ועדן פינס, אנחנו מתכוונות אליכן כמובן – ומגיעים גם הם לפסטיבל הסרטים בוונציה.

רודריגז מיהרה לספק את כל החבילה האינסטגרמית: קודם כל תמונה ליד המטוס הפרטי שהביא אותה לשם, ואז התיעוד הבלתי נמנע ממונית המים הוונציאנית. וזו הצעת ההגשה שלה ללוק טיסה+מונית: בגד גוף שחור וצמוד בגזרת טישרט (הגיוני), גרבוני רשת (נניח), עקבי סטילטו (אוקי…) ותיק בירקין שחור גדול (איך לא).

ג'ורג'ינה רודריגז

בלתי נמנע (צילום: אינסטגרם, georginagio)

אין ספק שהיא עפה על האאוטפיט, ונהנתה לדגמן אותו משלל זוויות על מושבי העור של הסירה ואז גם על היבשה. מאוחר יותר הגיע רגע חגיגי יותר אבל מסעיר קצת פחות, כשג'ורג'י עלתה על שמלת שיפון פודרתית מבית אוסקר דה לה רנטה, לטובת אירוע שבו קיבלה פרס על הסדרה "אני ג'ורג'ינה" שמתעדת את חייה. ואיפה רונאלדו בעצם? 

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Georgina Rodríguez‎‏ (@‏‎georginagio‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Georgina Rodríguez‎‏ (@‏‎lovewithgeorgina.7‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎crisgeofan‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‏ (@‏‎crisgeofan‎‏)‎‏

ג'ורג'ינה רודריגז

נראה כיף (צילום: אינסטגרם, georginagio)

השאירו תגובה