בשמלת הכלה של אמא: בתה של ברוק שילדס מדהימה

למרות שהכוכבת התגרשה מאגדת הטניס אנדרה אגאסי אחרי שנתיים בלבד, היא שמרה את השמלה שלבשה בחתונתם. 27 שנה לאחר מכן, בתה לקחה אותה לסיבוב נוסף – הפעם לטקס סיום הלימודים, ונראתה לא פחות חלומית

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2024
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by COSAS (@cosasperu)

שמלת כלה היא בדרך כלל לוק חד פעמי, וברוב המקרים אחרי שהאורחים מתקפלים היא מוחזרת למעצב או מאופסנת עמוק בתוך ארון הבגדים. השמלה שברוק שילדס לבשה כשנישאה לאגדת הטניס אנדרה אגאסי ב-1997 השתייכה לקטגוריה השנייה – עד לא מזמן.

למרות שהשניים התגרשו אחרי שנתיים בלבד, ומאז שילדס נישאה שוב לכריס הנצ'י, היא שמרה את הפיס היפה הזה למזכרת. 27 שנה לאחר מכן, בתה – גריר האמונד הנצ'י, שלפה אותו מהארכיון המשפחתי לסיבוב נוסף.

בראיון משותף למגזין "פיפל", השתיים חשפו כי הנצ'י הצעירה לבשה את שמלת הכלה של אמה בטקס סיום הלימודים שהתקיים לא מזמן. אמנם נעשו בה כמה שינויים קלים (כמו הורדת הנפח והסרת הכתפיות ליצירת מחשוף סטרפלס) אבל המראה הכללי נשמר. סוג של פלאשבק משודרג.

גריר נראתה כמו נסיכה בשמלת הווינטג', עם שיער ארוך פזור, תכשיטים עדינים ונעלי עקב תואמות. האם הגאה ליוותה אותה במעמד המרגש כשהיא לובשת שמלה מחויטת באורך מידי ולה מחשוף עמוק ושרוולים תפוחים, בשילוב סנדלי סלייד על עקבים נמוכים.

"זה כבוד כשהבנות רוצות ללבוש את הדברים שלי, בדרך כלל הן לא חושבות שאני קולית", אמרה שילדס, והצהירה שאין לה בעיה לחלוק עם הילדות את המלתחה. "זה מרגיש טוב שהן נותנות להם חיים חדשים". אהבנו את הגישה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PeopleStyle (@people_style)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by InStyle Deutschland (@instylegermany)

השאירו תגובה