לוק חופשה מושלם עם טוויסט הריוני: מרגו רובי חושפת בטן

קצת מצחיק להגיד על מרגו רובי שהיא "קורנת", אבל נראה שההריון המתקדם בהחלט מחמיא גם למי שהיא גם ככה אחת הכוכבות הזוהרות בעולם. רובי צולמה בחופשת קיץ בסרדיניה עם בן זוגה, ונתנה לבייבי-באמפ המפואר את קדמת הבמה בלוק מדויק

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Marie Claire Russia‎‏ (@‏‎marieclairerussia‎‏)‎‏

גלריות תמונות החופשה הקיציות מתחילות להוריד הילוך. לאחר הבום הגדול של יולי-אוגוסט, הגעתו הקרבה של חודש ספטמבר מתחילה לתת סימנים. ובכל זאת, מדי פעם מגיעים הבזקים יפים מיעדים פוטוגניים, כמו אלה של מרגו רובי ההריוניות שנופשת בסרדיניה.

הכוכבת היפיפייה נצפתה בסוג של "בייבי-מון", בלוק חופשות מדויק, נקי ולא מתאמץ. היא הלכה על השילוב הקלאסי של שחור ולבן, עם טוויסט הריוני קטן.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי (@‏‎margotrobbiestar‎‏)‎‏

מרגו מצפה לילד ראשון יחד עם בן הזוג טום – סיבה מעולה לגנוב רגעים אחרונים של זוגיות שלווה במלתחה נינוחה אך מוקפדת. למכנסיים שחורים ורחבים היא צירפה חולצה לבנה מכופתרת במראה קלאסי, והוסיפה נגיעה לא שגרתית בדמות כפתורים פרומים דרכם מציצה הבטן ההריונית.

האקססוריז השלימו את המלאכה בהצלחה: כובע במראה קלוע בעל שוליים רחבים, משקפי שמש גדולים ותיק שמשתייך ככל הנראה לבית האופנה האהוב עליה – בוטגה ונטה. נדמה שרובי הלכה על בחירה יפה ופחות שגרתית- דגם בשם Solstice במראה הקלוע המוכר, המאובזר בשני קשרי מתכת מוזהבים דקורטיביים. עד המחשבות על הדגם של תיק הלידה, נדמה שדובר בבחירה סופר שיקית.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎‏ (@‏‎lovemargotbr‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Margot Robbie Updates‎‏ (@‏‎margotupdates‎‏)‎‏

השאירו תגובה